Az elmúlt héten tartotta a HSM (Hospitality Sales & Marketing) Baráti Kör - „Szakmai találkozók a szállodaipar fejlesztéséért” a többszörösen díjazott Mamaison Hotel Andrássy szállodában a legújabb, telt házas találkozóját.
A találkozón - mely a nyári szünet utáni első őszi esemény volt a HSM-ben - Barna László, a HSM vezetője és Csobota-Kis Árpád Márton, a HSM társvezetője köszöntötték a vendégeket. A Mamaison Hotel Andrássy Budapest és Mamaison Residence Izabella Budapest hoteleket Nagy-Szász István és Anek Dóra igazgatók mutatták be a vendégeknek egy szórakoztató, színes előadás keretében.
A HSM 35. találkozója a korábbiakhoz képest több újdonsággal is szolgált:
1. A korábbi két-három előadáshoz képest egy előadó - Damjanovich Nebojsa online marketing szakértő, Adplanky.com alapító - tartotta meg másfél órás "tanító" előadását "Médiatervezési tippek első kézből" címmel.
Nebojsa rengeteg hasznos információt juttatott el a szállodás hallgatósághoz ezekben a témákban:
- melyik médiumot és online csatornát használjunk, ha hotelt vezetünk?
- ezen médiumokat és csatornákat hogyan használjuk, hogy sikeresek legyünk, és milyen módon nem tudunk vendégeket szerezni?
- milyen online reklámokkal tud egy szálloda vendégeket realizálni és melyekkel nem?
- egy szállodának milyen módon szabad márkát építenie és milyen hibákat követhet el?
2. A HSM 35. találkozóján két ajándékot is kisorsoltak a szervezők, melyeket Damjanovich Nebojsa és Márton Gabriella (Kontaktműhely) ajánlottak fel.
Vicces jelenetek zajlottak le a sorsolásokon, mivel mindkét ajándékot Hangrád Lilla nyerte. Természetesen semmi "bunda" nem volt a sorsoláskor, Lilla nagy szerencsével nyert.
Barna László és Csobota-Kis Árpád már szervezik az októberi, 36. HSM találkozót, amiről lapunkat is tájékoztatni fogják.
Forrás: Turizmus Online