Az új név egy átfogó szerves fejlődési és átalakulási folyamat első része, amely garantálja az utasok és az üzleti partnerek még kiemelkedőbb kiszolgálását.
„A megújulás nem csak a közelgő 20 éves fennállásunknak, hanem egy új korszaknak is a szimbóluma. Utazási irodánk sikereivel olyan erős, különálló identitású üzletággá nőtte ki magát, hogy indokoltnak láttuk a QUAESTOR Csoporthoz szorosan fűződve, de mégis jól megkülönböztethető márkává alakítását. Ezt jelképezi új nevünk is, a QuaesTour. Szerteágazó portfoliónk: belföldi, kiutaztatás, céges utaztatás, sport- és koncertutak mellett még nagyobb hangsúlyt kap a beutaztatás. Örömömre szolgál, hogy számtalan olyan újítást vezetünk be hamarosan, mellyel még több és még magasabb minőségi szolgáltatást nyújthatunk ügyfeleinknek” – mondta Végh Balázs, a QuaesTour turisztikai igazgatója.
A két évtized sikere a QuaesTour kollégái odaadó figyelmének és a cég folyamatos innovációinak köszönhető, melyet a QUAESTOR csoport égisze alatt kiérdemelt Superbrands 2014 védjegy is tanúsít. A Beszállító és Utazásszervező partnereink támogatásával – akik továbbra is az egyik legmegbízhatóbb és legfegyelmezettebben fizető partnerként tekintenek ránk – értékesítésünk bővítésével tovább erősítjük a közvetítő és szervezési szerepünket a hazai és nemzetközi utaztatási piacon.
Viszonteladó partnereinket a nagy kedvezménnyel bíró és speciális Utazás Outlet ajánlatokon felül ingyenes repülőjegy és szállásfoglalási rendszerrel támogatjuk!
Az utazási iroda munkatársai több szakmai elismerést is magukénak tudhatnak, mint például a Pro Turismo díj, az Év utazásszervezője, az Év kongresszusszervezője vagy az Év repülőjegy-értékesítője, Business Traveller olvasói szavazatok alapján – a Legjobb Corporate Utaztató díja.