Új vezetői kinevezések a Danubius Hotels-nél

Új kommunikációs és marketing igazgatók a szállodaláncnál: Fabriczki Petrát kommunikációs igazgatónak nevezték ki, míg Semperger Judit marketing igazgató területei a közelmúltban kibővültek az online és hálózati marketing feladatokkal.

Átalakult a Danubius Hotels (DH) kommunikációs és marketing osztálya. Liptai Judit Központi értékesítési és marketing igazgató, a szállodavállalat felsővezetésének tagja a hozzá tartozó területek élére az elmúlt időszakban új vezetőket nevezett ki, akik közvetlen irányítása alá tartoznak. Gál Judit, korábbi kommunikációs igazgató október elsejével közös megegyezéssel távozott a vállalattól.

 

Fabriczki Petra, aki korábban kommunikációs menedzserként dolgozott, 2022. október elsejétől kommunikációs igazgatóként folytatja pályafutását. A szakember felel a szállodalánc külső- és belső kommunikációjáért, márkaépítéséért és reputációmenedzsmentjéért. Hozzá tartozik a sajtó és média-megjelenések szervezése, a médiaplatformok használata, valamint a toborzás és munkaerő megtartás támogatása.

Petra 2004 óta dolgozik a DH-nál. A Budapesti Gazdasági Egyetem idegenforgalmi közgazdász szakán végzett, majd a Budapesti Metropolitan Egyetem PR-kommunikáció szakán folytatta tanulmányait. A Hilton Budapest csapatában több mint 10 évig az üzemeltetési területen töltött be különböző pozíciókat, majd a szálloda PR menedzserként támogatta a márka építését. Részt vett a szálloda több mint négy évig tartó teljes felújításának és bővítésének kommunikációjában, a megújult ház piaci megerősítésében. Az elmúlt két évben a DH központi kommunikációs osztályán dolgozott kommunikációs menedzserként.

 

A szállodavállalat marketing területét továbbra is Semperger Judit marketing igazgató irányítja. Feladatai közé tartozik a szállodalánc marketing és márka stratégiájának tervezése és vezetése, az értékesítés támogatása, az online marketing, a törzsvendégprogram és a kampányok felügyelete, valamint a szállodai marketing tevékenység irányítása.

Judit korábban is a szállodalánc marketing tevékenységért felelt, a közelmúltban területei kibővültek az online és hálózati marketing feladatokkal. A szakember a Budapesti Corvinus Egyetem marketing-vállalatértékelés szakán végzett. 2008 óta dolgozik a Danubius Hotelsnél, vezetői karrierje alatt számtalan sikeres projektben, arculatváltásban és márkaépítésben vett részt.

„Nagyon örülök, hogy két, már hosszú idő óta a DH kötelékébe tartozó kitűnő szakember irányítja ezt a két meghatározó területet. Mindketten olyan márkaismerettel és szállodaszakmai ismeretekkel rendelkeznek, amelyekre bátran alapozhatunk a következő időszakban. Stratégiai gondolkodásuk, az elmúlt években kríziskommunikációban, majd márkaújjáépítésben végzett szakmai munkájuk nagy segítségünkre lesz a jövőben is. A turizmusban az elmúlt három év rendkívüli helyzeteket és megoldásokat igényelt. A jelenlegi nehéz gazdasági környezet rugalmas hozzáállást, innovatív szemléletet, empatikus, de határozott vezetőket kíván, amilyen a két kinevezett szakember is", mondta Liptai Judit, a DH Központi értékesítési és marketing igazgatója, aki az értékesítési terület mellett a marketing és kommunikációs területekért is felel. 

Az új pozícióban dolgozó szakemberek elérhetőségei:

Semperger Judit, Danubius Hotels marketing igazgató

+36 30 250 2687

[email protected]

 

Fabriczki Petra, Danubius Hotels kommunikációs igazgató

+36 30 830 3214

[email protected]

 

Forrás: Danubius Hotels / Turizmus Online


Rejtélyes frigyláda Győrben

Rejtélyes frigyláda Győrben 

A rejtélyes múlt kulcsfigurája egy szökevény katona, akit bigámiával vádoltak, és aki végül a jezsuiták templomában keresett menedéket.
Kérdőjelek a hévízi Tófürdő körül

Kérdőjelek a hévízi Tófürdő körül 

Egyelőre senki nem tud semmit biztosat.
Gyógyvizek birodalma – Hogyan újulhat meg a magyar termálturizmus?

Gyógyvizek birodalma – Hogyan újulhat meg a magyar termálturizmus? 

A gyógy- és termálturizmus egyre fontosabb szerepet tölt be, ugyanakkor számos kihívással is szembesül, mint a fenntarthatóság, a piaci elvárások, az orvosi validáció, a vendégigények és a nemzetközi versenyhelyzet.
Jön a VéNégy Fesztivál

Jön a VéNégy Fesztivál 

Július első napjaiban, Nagymarosnál.
Javult a természetes fürdővizeink minősége

Javult a természetes fürdővizeink minősége 

A 2024-ben 288 természetes fürdővizet tartottak nyilván Magyarországon. Ezek közül 193 kiváló, 58 jó és 4 tűrhető minősítést kapott.
Itt a friss TKI index

Itt a friss TKI index 

2025. májusban a turisztikai cégek 70 százalék szolgáltatási árainak növekedéséről számolt be az elmúlt 3 hónapra vonatkozóan az előző év azonos időszakához mérten.
Határon átívelő turisztikai egyesület született

Határon átívelő turisztikai egyesület született 

Megalakult a Fernenet – új határon átnyúló turisztikai egyesület a Fertő-tó térségében.
Életműkiállítás a belvárosi galériában

Életműkiállítás a belvárosi galériában 

Grandiózus életműkiállítással indítja útjára a nyarat a Virág Judit Galéria.
Megújult a legendás gemenci kőkereszt

Megújult a legendás gemenci kőkereszt 

A település központi részén, az árvízvédelmi töltés mellett, az egykori keselyűsi csárda előtt álló emlékművet bárki megcsodálhatja.
Indul a Muslinca Bringakör

Indul a Muslinca Bringakör 

A Muslinca Bringakör egy ingyenes, játékos, felfedező jellegű kerékpáros kihívás.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.