Újra jön a Content Marketing Award

A Kreatív szaklap második alkalommal rendezi meg a Content Marketing Awardot, melyre az elmúlt év legjobb content marketing-megoldásaival jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok vagy a megbízói/hirdetői oldal képviselői. Jelentkezési határidő április 10.

2015-től a shortlistesek és a díjazottak pontszerzők a Kreatív Pr Toplistán!

A verseny célja díjazni azokat a médiamegoldásokat, amelyek úgy oldják meg kreatívan a hirdetői igények kiszolgálását, hogy közben minőségi tartalmat kínálnak a fogyasztóknak. A médiapiacon egyre inkább terjednek a mindenféle tartalomba ágyazott hirdetési megjelenések, amelyeket egyre gyakrabban content marketing, branded content vagy native advertising néven emlegetnek.

Bár sokan a hagyományos értelemben vett független média meggyengüléseként tekintenek erre a jelenségre, nekünk meggyőződésünk, hogy létezik ennek a műfajnak olyan minőségi válfaja, ahol sem a hirdető, sem a médium, sem pedig a közönség érdekei nem szenvednek csorbát. A CMA 2015 versenyen ezeket a megoldásokat keressük és díjazzuk.

Mit értünk content marketing alatt?

Minden olyan megoldást, amely egy hirdetői/megbízói üzenetet valamiféle tartalmi megoldásba csomagolva kíván eljuttatni a fogyasztók (olvasók, nézők, hallgatók, befogadók, felhasználók) felé. A content marketing megoldások közé tartozik tehát az összes olyan tartalom, amely elsődlegesen hirdetői szándék eredményeként jött létre.

Nevezési feltételek

Nevezhető bármely olyan médiatermék (pl. kiadvány, televíziós vagy rádiós műsor, videó, weboldal, blog, mikroblog, közösségioldal-csatorna, mobilapplikáció, stb), vagy médiatermék részlete
(például cikk, műsorszám), amely 2014. április 1. és a nevezési határidő lejárta előtt került nyilvánosságra Magyarországon, illetőleg magyarországi közönségnek is szánva.

A verseny nem médiatípusonként, hanem témakategória szerinti bontásban zajlik, ezért egy-egy médiamárka különböző megoldásai (például nyomtatott lap, weboldal és mobil applikáció) egyben is nevezhetők.

Kulturális, vallási, politikai érzékenységet vagy közszemérmet sértő pályázatok a versenyen nem indulhatnak.

Kategóriák

> Autó, gépjárművek
> Államigazgatás
> B2B kommunikációs megoldások (ügynökségi és média szolgáltatások, stb.)
> Egyesületek, szervezetek (non-profit szervezetek tevékenységei)
> Energiaszektor, építőipar
> Eseményhelyszínek (stadionok, konferencia központok, centrumok, stb.)
> FMCG termékek
> Gyógyszerek és gyógyászati készítmények
> Ipar (ipari termékek)
> IT/Telekommunikáció
> Kiskereskedelem (gyógyszertárak, kis és nagy boltok, stb.)
> Környezetvédelem
> Közlekedés (légitársaságok, metro, taxitársaságok, busztársaságok, stb.)
> Lifestyle (szépségápolás, divat, stb.)
> Művészet, szórakozás (múzeum, színház, mozi, kalandpark, stb.)
> Oktatás, Egészségügy (kórházak, klinikák, fogászati rendelők, iskolák, egyetemek, tanfolyamok, stb.)
> Pénzügyi szolgáltatások (bank, biztosítás, brókercégek, stb.)
> Sport, rekreáció (fitness terem, golf klub, stb.)
> Szórakoztató elektronikai eszközök
> Vendéglátás, Turizmus (bárok, éttermek, kávézók, szállodák, stb.)
> Egyéb tartós fogyasztási cikkek
> Egyéb

A nevezési díj 34 000 Ft + áfa nevezésenként. További részletek ezen az oldalon érhetők el.

Forrás: Kreatív Online


Szent Iván éjszakáján chill a város felett

Szent Iván éjszakáján chill a város felett 

Az év legrövidebb éjszakájához kötődő alkalom világszerte a fény és a nyár ünnepe.
Öbölátúszás Tihany-Balatonfüred között: 1521 résztvevővel

Öbölátúszás Tihany-Balatonfüred között: 1521 résztvevővel 

Június 14-én 1521-en vágtak neki, hogy átszeljék a Balaton egyik legikonikusabb öblét Tihany és Balatonfüred között.
Múzeumok Éjszakája – ízelítő a székesfehérvári programokból

Múzeumok Éjszakája – ízelítő a székesfehérvári programokból 

Régész színház kulisszái, Csodapatika, kódfejtős nyomozás, retro buszozás.
Gyógyvizek birodalma:  célcsoportok és gyógyturizmus – tudósítás a konferenciáról 2. rész

Gyógyvizek birodalma: célcsoportok és gyógyturizmus – tudósítás a konferenciáról 2. rész 

A beszélgetés célja volt annak bemutatása, hogy a fürdőgyógyászat nemcsak hagyomány, hanem komoly tudományos potenciállal rendelkező, jövőformáló ágazat is.
Nyár a szolnoki RepTárban

Nyár a szolnoki RepTárban 

A gyerekek örömére egész nyáron nyitva a tematikus repülős játszótér, ahol játékos formában ismerkedhetnek a repülés világával.
Miért távozott a Hagymatikum vezetője?

Miért távozott a Hagymatikum vezetője? 

A távozás hátterében az elmúlt másfél-két év intenzív munkaterhelése áll.
Egész nyáron ingyenes tárlat a Brody House-ban

Egész nyáron ingyenes tárlat a Brody House-ban 

„Ha már itt vagyunk – Kristóffal” címen nyílik kiállítás.
Kerékpáros szakmai konferencia Balatonfüreden

Kerékpáros szakmai konferencia Balatonfüreden 

Három nap, több mint ötven nemzetközi szakértő és rengeteg inspiráló előadás.
Zseblámpával a székesegyházban

Zseblámpával a székesegyházban 

Többek között a Szent Mihály Főszékesegyház harangtornyát is felfedezhetik azok, akik a Múzeumok Éjszakáján a veszprémi várnegyedbe látogatnak.
Októberben indiai esküvő-workshop Budapesten

Októberben indiai esküvő-workshop Budapesten  

A brit-indiai Priti Raichura, a luxusesküvők nemzetközi szakértője a HotelPremio Group-pal együttműködve workshopot szervez.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.