Újra jön a Content Marketing Award

A Kreatív szaklap második alkalommal rendezi meg a Content Marketing Awardot, melyre az elmúlt év legjobb content marketing-megoldásaival jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok vagy a megbízói/hirdetői oldal képviselői. Jelentkezési határidő április 10.

2015-től a shortlistesek és a díjazottak pontszerzők a Kreatív Pr Toplistán!

A verseny célja díjazni azokat a médiamegoldásokat, amelyek úgy oldják meg kreatívan a hirdetői igények kiszolgálását, hogy közben minőségi tartalmat kínálnak a fogyasztóknak. A médiapiacon egyre inkább terjednek a mindenféle tartalomba ágyazott hirdetési megjelenések, amelyeket egyre gyakrabban content marketing, branded content vagy native advertising néven emlegetnek.

Bár sokan a hagyományos értelemben vett független média meggyengüléseként tekintenek erre a jelenségre, nekünk meggyőződésünk, hogy létezik ennek a műfajnak olyan minőségi válfaja, ahol sem a hirdető, sem a médium, sem pedig a közönség érdekei nem szenvednek csorbát. A CMA 2015 versenyen ezeket a megoldásokat keressük és díjazzuk.

Mit értünk content marketing alatt?

Minden olyan megoldást, amely egy hirdetői/megbízói üzenetet valamiféle tartalmi megoldásba csomagolva kíván eljuttatni a fogyasztók (olvasók, nézők, hallgatók, befogadók, felhasználók) felé. A content marketing megoldások közé tartozik tehát az összes olyan tartalom, amely elsődlegesen hirdetői szándék eredményeként jött létre.

Nevezési feltételek

Nevezhető bármely olyan médiatermék (pl. kiadvány, televíziós vagy rádiós műsor, videó, weboldal, blog, mikroblog, közösségioldal-csatorna, mobilapplikáció, stb), vagy médiatermék részlete
(például cikk, műsorszám), amely 2014. április 1. és a nevezési határidő lejárta előtt került nyilvánosságra Magyarországon, illetőleg magyarországi közönségnek is szánva.

A verseny nem médiatípusonként, hanem témakategória szerinti bontásban zajlik, ezért egy-egy médiamárka különböző megoldásai (például nyomtatott lap, weboldal és mobil applikáció) egyben is nevezhetők.

Kulturális, vallási, politikai érzékenységet vagy közszemérmet sértő pályázatok a versenyen nem indulhatnak.

Kategóriák

> Autó, gépjárművek
> Államigazgatás
> B2B kommunikációs megoldások (ügynökségi és média szolgáltatások, stb.)
> Egyesületek, szervezetek (non-profit szervezetek tevékenységei)
> Energiaszektor, építőipar
> Eseményhelyszínek (stadionok, konferencia központok, centrumok, stb.)
> FMCG termékek
> Gyógyszerek és gyógyászati készítmények
> Ipar (ipari termékek)
> IT/Telekommunikáció
> Kiskereskedelem (gyógyszertárak, kis és nagy boltok, stb.)
> Környezetvédelem
> Közlekedés (légitársaságok, metro, taxitársaságok, busztársaságok, stb.)
> Lifestyle (szépségápolás, divat, stb.)
> Művészet, szórakozás (múzeum, színház, mozi, kalandpark, stb.)
> Oktatás, Egészségügy (kórházak, klinikák, fogászati rendelők, iskolák, egyetemek, tanfolyamok, stb.)
> Pénzügyi szolgáltatások (bank, biztosítás, brókercégek, stb.)
> Sport, rekreáció (fitness terem, golf klub, stb.)
> Szórakoztató elektronikai eszközök
> Vendéglátás, Turizmus (bárok, éttermek, kávézók, szállodák, stb.)
> Egyéb tartós fogyasztási cikkek
> Egyéb

A nevezési díj 34 000 Ft + áfa nevezésenként. További részletek ezen az oldalon érhetők el.

Forrás: Kreatív Online


Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben

Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben 

Tény, hogy egyik legfontosabb turisztikai vonzerőnk, a fővárosi történelmi fürdőinek egy része felújításra szorul.
Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben

Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben 

Májust gyakran nevezik zöld hónapnak, hiszen a természet, a fák és virágok újjászületésének ideje.
A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten

A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten 

Három nő, három művészeti ág, egy közös nyelv: megnyílt a PRIMAVERA kiállítás a FISE Galériában.
Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál

Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál 

Június 7-én és 8-án rendezik meg negyedik alkalommal Békéscsabán, Békésen és Gyulán a Háromváros Kerékpáros Fesztivált .
Programhegyek az Európa-napon

Programhegyek az Európa-napon 

Izgalmas programokkal és hasznos információkkal várják a szervezők az érdeklődőket az Európa-napon és az immár hagyományos EU-s futáson.
Kék Zóna Noszvajon

Kék Zóna Noszvajon  

Különleges eseménynek adott otthont a Nomád Hotel & Glamping.
Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat

Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat 

Hatvanhárom pályázat érkezett a MaReSz idei versenyére.
Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar

Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar 

Június 11-én először lép fel önálló koncerttel Magyarországon a Biffy Clyro.
Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?

Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?  

Egy hétvégi séta vagy reggeli kocogás során, ahogy a városban haladunk, láthatjuk, hogy rengeteg bolt kirakatán található fólia vagy valamilyen matrica. Ezek többféle célt szolgálhatnak, amelyek közül az első a figyelemfelkeltés. Ez egy jól bevált offline marketingeszköz, amit érdemes minden vállalkozásnak használnia.
Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány

Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány 

A Győr-Moson-Sopron vármegyei Rábapordányban is találtak ragadós száj- és körömfájásban fertőzött szarvasmarhát.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.