Vigyél változatosságot a menübe!

Egyre több híres séf döntött úgy, hogy konyhájában meghatározó alapanyagként használja a Philadelphia szendvicskrémet.

Tavaly nagy sikert aratott az Egyesült Államok gasztronómiai porondján, hogy Stephanie Izard, a Girl & The Goat and Little Goat Diner főszakácsa is exkluzív szerződést kötött az Amerikában piacvezető márkával. Stephanie ugyanis nem csak az egyik legígéretesebb ifjú séf, hanem a regionális konyha igazi nagykövete, aki „a farmtól az asztalig” (farm-to-table) menüivel vált ismertté. Vagyis sok séftársával ellentétben nem csupán az íze és a jó feldolgozhatósága miatt választotta a Philadelphia szendvicskrémet, hanem mert a termék a legmagasabb minőségű alapanyagokból készül, „majdnem olyan, mintha a saját farmján készülne” – írta az FSR amerikai szaklap.

Másfél mázsa Philadelphia szendvicskrémet használ fel egy átlagos héten Stephanie Izard, és ezzel úgy helyettesíti a főzőtejszín, a tejföl, a vaj, a margarin jelentős részét, hogy közben páratlan ízélménnyel ajándékozza meg vendégeit. A szendvicskrémek előretörése a profi vendéglátásban egyre inkább Magyarországon is megfigyelhető jelenség – mondják el a White Lake Kft-nél, a Philadelphia magyarországi disztribútoránál. A hazai HORECA a teljes étlaphoz használja már a Philadelphiát: levesek, főételek, desszertek, sőt saláták elkészítésénél is előszeretettel alkalmazzák a szendvicskrémet.

Az eredeti Philadelphia szendvicskrém 1880 óta gyakorlatilag változatlan ízzel hódít egyre nagyobb rajongói táborában világszerte, ezért jobbá nem igazán, csak nagyobbá lehetett tenni, a HORECA igényeinek jobb kiszolgálása érdekében. Éppen ezért vezette be a White Lake Kft. idén a magyar piacon is az 1,65 kg-os gasztro kiszerelést, ami kifejezetten a vendéglátói szegmenst célozza meg. Figyelembe véve, hogy egy 16 szeletes New York Cheesecake elkészítéséhez közel egy kilógramm Philadelphia szendvicskrémet használnak fel a cukrászok, igazi hiánypótló ez a nagyobb kiszerelés.

A változatosság ma már alapkövetelmény az egyre kompetitívebb HORECA piacon, legyen szó vasárnapi családi ebédről, romantikus vacsoráról, néhány fős üzleti ebédről, konferencia megbeszélésről, partnertalálkozóról, vagy több száz fős vállalati rendezvényről – minden esetben szigorú elvárásokkal találkozik a vendéglátós. A magas alapanyag-minőségre, az egyszerű logisztikára és a kulináris kreativitásra egyszerre nyújt megoldást az 1,65 kg-os Philadelphia natúr szendvicskrém. A White Lake Kft. a Philadelphia natúr szendvicskrémmel járul hozzá a sikerhez. Márpedig ha a jó alapanyag jó kiszerelésben rendelkezésre áll, a többi csak a séfek kreativitásán múlik.

További információ és inspiráció: www.white-lake.hu (x)


Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben

Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben 

Tény, hogy egyik legfontosabb turisztikai vonzerőnk, a fővárosi történelmi fürdőinek egy része felújításra szorul.
Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben

Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben 

Májust gyakran nevezik zöld hónapnak, hiszen a természet, a fák és virágok újjászületésének ideje.
A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten

A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten 

Három nő, három művészeti ág, egy közös nyelv: megnyílt a PRIMAVERA kiállítás a FISE Galériában.
Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál

Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál 

Június 7-én és 8-án rendezik meg negyedik alkalommal Békéscsabán, Békésen és Gyulán a Háromváros Kerékpáros Fesztivált .
Programhegyek az Európa-napon

Programhegyek az Európa-napon 

Izgalmas programokkal és hasznos információkkal várják a szervezők az érdeklődőket az Európa-napon és az immár hagyományos EU-s futáson.
Kék Zóna Noszvajon

Kék Zóna Noszvajon  

Különleges eseménynek adott otthont a Nomád Hotel & Glamping.
Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat

Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat 

Hatvanhárom pályázat érkezett a MaReSz idei versenyére.
Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar

Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar 

Június 11-én először lép fel önálló koncerttel Magyarországon a Biffy Clyro.
Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?

Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?  

Egy hétvégi séta vagy reggeli kocogás során, ahogy a városban haladunk, láthatjuk, hogy rengeteg bolt kirakatán található fólia vagy valamilyen matrica. Ezek többféle célt szolgálhatnak, amelyek közül az első a figyelemfelkeltés. Ez egy jól bevált offline marketingeszköz, amit érdemes minden vállalkozásnak használnia.
Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány

Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány 

A Győr-Moson-Sopron vármegyei Rábapordányban is találtak ragadós száj- és körömfájásban fertőzött szarvasmarhát.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.