A The Ritz-Carlton, Budapest csapata a Szigeten segített

Augusztus 16-án a The Ritz-Carlton, Budapest csapata nemes cél érdekébencsatlakozott a Magyar Máltai Szeretetszolgálathoz a Sziget Fesztiválon.

A The Ritz-Carlton, Budapest 2019 óta működik együtt a Máltai Szeretetszolgálattal, és
az első pillanattól elengedhetetlennek tartotta, hogy fontos ügyeket támogasson. Ez
idén sem volt másképp. A Magyar Máltai Szeretetszolgálat öt éve vesz részt információs
sátorral a fesztiválon és azt követően a gyűjtésben, a szálloda csapata örömmel segített
az adományok összegyűjtésében.
 
“Immár 3 éve szüntelenül ott állunk a Magyar Máltai Szeretetszolgálat mellett. Segítjük
őket, amiben csak tudjuk. Heti négyszer biztosítunk meleg ételt az egyik
létesítményüknek, gyűjtéseket szervezünk, keressük a kapcsolódási pontokat.
Igazgatóként, apaként és a közösség tagjaként fontosnak tartom, hogy a csapatommal
példát mutassunk gyermekeinknek és a környezetünknek. Gyorsan változó világban
élünk, fontos tehát, hogy egyénként és csapatként is felelősséget vállaljunk
környezetünkért és embertársainkért” - mondja Saeid Heidari, a The Ritz-Carlton,
Budapest igazgatója.

A  Sziget Fesztivál zárása után, augusztus 16-án 239 önkéntes fogott össze, hogy a fesztivál teljes területén összegyűjtse a hátrahagyott használati tárgyakat. A sátrakat,
a takarókat, az ágyneműket és azt a sok más hasznos dolgot, amelyek nagy segítséget
jelenthetnek a rászoruló embereknek.

“Bár két napos akciót szerveztünk, annyira sok önkéntes jött el és annyira ügyesek
voltak, hogy egy nap is elég volt az adományok összegyűjtésére. Ezért külön is nagyon
hálás vagyok! Mind az önkéntesek számában, mind az összegyűjtött adományok tekintetében
kimagasló sikerességgel zárult az akció. Idén 267 fő regisztrált, hogy segíteni szeretne a
gyűjtésben, akik közül 239 fő a mai napra. Ez egészen elképesztő! Nagyon sok hazafelé
tartó fesztiválozó hozta személyesen az adományait a fesztivál idején felállított máltai
sátorhoz, az önkéntesek pedig a kempingek területén gyűjtötték össze az ott hagyott
eszközöket. Több száz sátor, matrac, hálózsák, kempingszék kerülhetett így hibátlan
állapotban a Szeretetszolgálat raktárába.”- osztotta meg velünk a hírt Szentkereszty Tamás, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat intézményvezetője.

A gyűjtésből származó eszközökkel nehéz sorsú gyerekek táborozását, hajléktalan
emberek mindennapjait és a máltai intézmények programjait támogatják.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.