Az 50+ korosztály számára termékeket, szolgáltatásokat kínáló rendezvény iránti igény megkérdőjelezhetetlen: eddig több mint ötven cég jelentkezett a kiállításra, közülük tíz idegenforgalmi szolgáltatásokat kínál. Davidovics Iván ügyvezető igazgató, a rendezvény ötletgazdája elmondta, hogy a négynapos rendezvény során a kiállítók egy több mint hárommillió fős célcsoportot tudnak megszólítani. Az utazás, világlátás, kikapcsolódás mellett az otthon, a vitalitás, egészségmegőrzés témaköre éppúgy szerepel a kiállítás témái között, mint az informatika, a banki és biztosítási szolgáltatások, vagy a nyelvtanulás.
A GfK Hungária és a Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis 2007. kutatása szerint a teljes népesség 73 százaléka (azaz tízből hét honfitársunk) nem volt üdülni az elmúlt 12 hónapban, az 50+ korosztályban ez az arány 80 százalék, a 65+ korosztályban pedig 87 százalék. Az 50 év felettiek legnagyobb arányban Magyarországon (10 százalék) töltöttek el legalább 5 napot üdülés céljából. Külföldi úti célként egy-egy százalékuk jelölte meg a következő országokat: Ausztria, Olaszország, Görögország, Románia, Horvátország. Kedvezőbbek azonban a kilátások, ha figyelembe vesszük, hogy az ötven felettiek 23 százaléka tervez üdülést, és közel 10 százalékuk öt napnál többet kíván eltölteni belföldön vagy külföldön. A külföldi célpontok közül Görögországot és Horvátországot említették főként.