A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskolán (BKF) évek óta futnak diplomásoknak szóló, ún. szakirányú továbbképzések. A hosszabb, másfél éves, átfogóbb programok mellett, mint a public relations vagy a stratégiai marketing, már rövidebb, egyéves képzések is választhatók. Ilyen a turizmusmarketing is.
Ennek keretében olyan tárgyak szerepelnek a kínálatban, mint a gerillamarketing a turizmusban, az arculattervezés és dizájn a vendéglátásban, vagy az ország-, régió és városmárkázás. Nagy hangsúly kerül a stratégiai gondolkodásra és tervezésre, valamint a termék- és szolgáltatástervezés sajátosságaira a turizmusban.
Mindkét félévben szerepel a programban a turizmusmarketing esettanulmányok, melynek keretében gyakorlott szakemberek tartanak előadásokat, sokszor az adott szállodában, művészeti központban, utazási irodában.
"Az oktatók között szerepel korábbi Turizmus Rt. vezérigazgató, aquapark vezető, utazási iroda tulajdonosa, szállodai marketinges, reklámszövegíró, sőt egy sikeres város polgármestere is. Mindez garanciát jelent arra, hogy a képzés résztvevői a legfrissebb gyakorlati tudást kapják" - mondta el Dr. Papp-Váry Árpád, a BKF Turisztikai és Gazdasági Karának dékánja.
A turizmusmarketing képzéssel, csakúgy mint a BKF többi szakirányú továbbképzésével kapcsolatban a főiskola szeptember 6-án, 17.30-kor nyílt napot tart. (forrás: Marketinginfo)