2020-ra száz a cél

A Subway étteremhálózat hosszú távú tervei értelmében 2020-ig közel 100 Subway étterem fog működni hazánkban - adta hírül a Marketinginfo.

A 102 országban több mint 39000 étteremmel jelenlévő Subway mára már a világ legnagyobb submarine szendvicseket kínáló franchise étteremlánccá nőtte ki magát, és vezető helyet foglal el a gyorsételeket kínáló étteremláncok körében (az éttermek számát illetően már a franchise-ikon McDonald's-ot is megelőzte.

Magyarországon 14 Subway étterem üzemel, de több helyszínen is folynak előkészületek új egységek nyitásához. A Franchising.hu információi szerint az étteremlánc folyamatosan keresi új franchise partnereit. A Subway hosszú távú tervei értelmében 2020-ig közel 100 Subway étterem fog működni Magyarországon.

A nálunk még alacsonyabb súllyal jelen lévő brand, hazájában az USA-ban óriási népszerűségnek örvend- főként azért mert sikeresen hangolódott rá a 18-34 év közötti korosztály igényeire. A cég fiatalokat megcélzó marketingstratégiáját még a McDonald's is példaképként emlegette. A stratégia egyik fontos összetevője a hatékony közösségi jelenlét- a cégnek áprilisban 21 milliónyi Facebook rajongója volt és 1 millióan követték a Twitteren, rendkívül magas arányú kötődéssel, a márka iránt.

A vállalatnak olyan ötletek voltak segítségére abban, hogy a közösségi médiában megjelenjen, mint a népszerű promóciók, amelyek nélkülözték a rámenős marketing szövegeket, valamint a digitális "ízesítő", amellyel a netezők maguk alkothattak szendvicseket és nevezhették el költeményeiket.

A Millward Brown "BrandZ Top 100" tanulmánya szerint 5145%-kal nőtt a szendvicslánc márkaértéke az elmúlt hét év során- ezzel pedig közel ötszörösen szárnyalta túl az Apple teljesítményét.

Forrás: Marketinginfo.hu


A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert

A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert 

A Római-part legendás sörkertje 1983 óta a budapesti nyár kihagyhatatlan része.
Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester

Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester  

A Mozium étterem vezetősége hivatalos közleményben tájékoztatta vendégeit a közelmúltban történt jelentős belső változásokról.
Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar

Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar 

A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és az idén is hasonlóra vagy enyhe csökkenésre számít a Magyar Édességgyártók Szövetsége.
Új trendek a gin piacon

Új trendek a gin piacon 

A főváros egyik legnépszerűbb ginfesztiválja idén új trendek felé nyit.
Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás

Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás 

Tippek a séftől.
Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon

Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon 

Vége a böjtnek, jöhet a nagy eszem-iszom.
Furmintok csatája Franciaországban

Furmintok csatája Franciaországban 

A Patricius Borház Profundum Furmintja lett Bordeaux-ban a befutó.
Bajban a hazai sörfőzdék

Bajban a hazai sörfőzdék 

A Kisüzemi Sörfőzdék Egyesülete szerint versenytorzító hatásúak szerződéses gyakorlatok.
Fesztiválozik a MOHU új automatája

Fesztiválozik a MOHU új automatája 

A MOHU bemutatta a vállalat új fesztiválautomatáját a budapesti Telekom Vivicittá futóversenyen.
Elhunyt a villányi borvidék meghatározó alakja

Elhunyt a villányi borvidék meghatározó alakja 

Mindössze 60 év adatott meg Tiffán Zsoltnak.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.