A Starbucks cég közleménye szerint
ezeket a termékeket ritkábban vásárolják, elkészítésük bonyolult lehet vagy ízük hasonlít más, kínálatban lévő italokhoz.
Tavaly nyár óta új vezérigazgatóval, Brian Niccollal próbál visszatérni a növekedési pályára a Starbucks kávézólánc, aki idén március 4-vel kezdődően alaposan meghúzta a nadrágszíjat.
Fotó: YouTube
Az új vezér új stratégiát vezetett be, amelynek célja a nagyarányú költségcsökkentés.
Hivatalosan bejelentették, hogy
világszerte mintegy 1100 vállalati alkalmazottat bocsátanak el a hatékonyabb működésre hivatkozva.
Fotó: Depositphotos
Változás az is, hogy a Starbucks
visszavonta Észak-Amerikában érvényben lévő szabályait, amelyek lehetővé tették, hogy az emberek vásárlás nélkül is használhassák üzleteik szolgáltatásait.
Az előző szabályok – amelyek hat éve voltak érvényben – engedélyezték, hogy a vendégek a Starbucks kávézóiban időzzenek, illetve használják az internetet és a mosdókat vásárlás nélkül.