A világ egyik legismertebb gyorsétterem hálózata, a Burger King sajátságos módon igyekszik magára felhívni a figyelmet, adta hírül a CNN cikke nyomán az index.hu portál.
A világcég belgiumi vezérigazgatója, Kevin Derycke kampányt indított a change.org petíciógyűjtő oldalon, ahol szavazást indított azért, hogy ők is kiérdemeljék a Michelin-csillagot.
A cégvezető szerint több szempont is van, ami miatt a Burger Kingnek járna a Michelin-csillag. Szerinte nincs olyan Michelin Guide-ba került vendéglátóhely, ahol például nedvszívó szalvétát kapnak a vendégek, illetve a Drive rendszernek köszönhetően haza is vihetik az ételt, és az otthonukban is elfogyaszthatják.
És nincs olyan Michelin Guide-ba került hely, ahol mindössze öt perc leforgása alatt elkészül egy vendég által választott finomság, és még asztalt sem kell előre foglalni.
A Burger King különös kampánya, amelyet már több nyelvre is lefordítottak, eddig nem aratott osztatlan elismerést, mindössze pár száz szavazatot kapott.
A teljes cikk elolvasható: itt.
Forrás: CNN / index.hu