A cider Angliában a leggyorsabban növekvő ital kategóriává nőtte ki magát az utóbbi években, a the Guardian napilap az "új Chardonnay" néven emlegeti. A francia és skandináv piacokon is népszerű ital megjelent a hazai piacon is: a 4,5 %-os alkoholtartalmú, szénsavas Somersby-t a meleg nyári napok hűsítő italaként pozícionálja a gyártó.
A Carlsberg csoport nevéhez kötődő, 2008-ban Dániában piacra dobott, skandináv típusú Somersby cider csak természetes összetevőket tartalmaz, 15% valódi almalevével, annak erjesztésével állítják elő.
A Magyarországon már több mint 2000 vendéglátóhelyen és közel 1000 üzletben kapható terméket 2010 októberében vezették be a hazai piacra. A gyártó a márka támogatásában a kezdetektől a bolti listázásokra, eladáshelyi reklámanyagokra és termékkóstoltatásokra helyezzi a hangsúlyt. Ez az aktivitás idén nyáron PR támogatással és integrált közösségi média kampánnyal is kiegészül: a Somersby cider márkát a Facebook oldalán, Tumblr-en, Foursquare-en és Instagramon is lehet követni. (forrás: Marketinginfo)