Március 9-én, stílusosan a japán ételeket kínáló pesti Tokyo étteremben mutatták be a hazai szamai közönségnek Japán legnépszerűbb sörét, az Asahi Super Dry-t a Dreher Sörgyárak idén tavasszal vezeti be a magyar piacra. A sör kiváló, minőségi alapanyagokból készül, amit semmihez sem hasonlítható, száraz és frissítő, úgynevezett „karakuchi” ízvilág tesz jellegzetessé.
A sörfőzési szabványok, az innovatív erjesztési technológia és a legjobb minőségű, eredeti receptúra alapján válogatott alapanyagok - élesztő, komló, árpa, rizs – együtt biztosítják a fogyasztók számára az autentikus „karakuchi” ízélményt, amely az Asahi Super Dry legfőbb jellemzője.
A hazai sörgyár fontos küldetésének tekinti a japán sörkultúra megismertetését és népszerűsítését a hazai fogyasztókkal. Az Asahi Super Dry-t 1987-ben mutatták be először Japánban, ezzel útjára indult az extra száraz sör iránti rajongás. A innováció és technológia a termék külsejében is megmutatkozik, csomagolásában és dizájnjában is a letisztultságot és minőséget sugallja.
A csoportképen balról jobbra: Souichiro Nishimura, az Asahi Super Dry Global Team Senior Brand Menedzsere, Békefi Gábor, a Dreher Sörgyárak vezérigazgatója, Négyesi Fruzsina, a Dreher Sörgyárak marketingvezetője, Szederkényi Zita, a Dreher Sörgyárak vállalati kapcsolatok vezetője
Fotó: Soós Bertalan
Forrás: Vendég