A ’The World’s 50 Best Restaurants’ tulajdonosa és szervezője a William Reed Business Média csoport. A rangsorolás több mint ezer nemzetközi szakértő szavazatán alapul, és előtérbe helyezi az aktuális, egyedi kulináris élvezeteket biztosító éttermeket. Ugyanakkor maga a lista és a kiosztott díjak is jelzésértékűek a csúcsgasztronómia globális trendjei számára. A világhírű díjak mellett, amelyek minden évben vonzzák a kulináris avantgárdot, 2013 óta két további esemény – az „Ázsia 50 Legjobb Étterme” és a „Latin-Amerika 50 Legjobb Étterme” – is figyelmet fordít a regionális kulináris specialitásokra az adott régiókban.
„A 50 Bestet és a Mielét összeköti a magas szintű főzés iránti szenvedély, a stílusos szórakozás és a tökéletesség igénye” – mondja Dr. Axel Kniehl, a Miele Csoport marketing és értékesítési ügyvezetője. Az együttműködéssel egyúttal a márka Kitchen Experience Brand-pozíciója is megerősödik a prémium szegmensben.
Tim Brooke-Webb, a ’The World’s 50 Best Restaurants’ ügyvezető igazgatója szerint megtiszteltetés a Mielével dolgozni, „egy olyan partnerrel, akivel régóta osztozunk a minőség, innováció és kiválóság értékeiben a kulináris világban”. Az első közös rendezvény tavaly került megrendezésre a 50 Best 15. fennállási évfordulójának részeként. Nemrég a kooperáció három éves meghosszabbítása is megtörtént.
A Miele immár partner a három, évente megtartott program szervezésében és egyúttal bemutatja a ’Miele One To Watch’ díjat. A díj célja a feltörekvő tehetségek és a potenciálisan legjobbá váló éttermek elismerése. A ’Miele One To Watch’ díj 2018. március 27-én került átadásra az „Ázsia 50 Legjobb Étterme esemény 6. évfordulóján, Makaóban. A díjat a manilai Toyo Eatery étterem nyerte el, tulajdonos-séfje, Jordy Navarra vehette át. William Drew, az Asia’s 50 Best Restaurants csoport szerkesztője szerint a “Toyo Eatery megtestesíti a Miele One To Watch Award szellemét. Helyi kulturális és tradicionális ételek megalkotásával Jordy Navarra egy fiatal tehetség, aki kreatívan főz előremutató szemlélettel, de ugyanakkor precízen és figyelve a részletekre.”
Ezenkívül a Miele prezentálja a #50BestTalks című kulináris előadássorozatot élő konferenciákkal és bemutatókkal, amelyekben világvezető séfek osztják meg elképzeléseiket a jövő gasztronómiájáról. #BestAndBeyond – Új narratíva a “Culinary Art” számára A kooperáció keretei között új részek kerülnek a 2017-ben indított #BestAndBeyond sorozathoz. Korábban olyan séfek, mint Ferran Adrià, René Redzepi, Joan Roca, Massimo Bottura és Daniel Humm – akiknek éttermei már mind szerepeltek a lista élén – beszéltek arról, hogy mi motiválja és inspirálja őket, valamint együtt újraértékelték jövőről alkotott gondolataikat.
Személyes történeteik befogadó környezetre találtak a Miele online magazinjában (Culinary Art, 50best.miele.com). Interjúk, cikkek és videók színesítik az anyagokat, a fine diningról és az otthoni igényes főzésről. Axel Kniehl szerint: „az a célunk, hogy lelkesítsük az ételek szerelmeseit az egész világon. Kíváncsian várom a visszajelzéseiket”.
Forrás: Vendég és Hotel