A 19. alkalommal rendezett ProWein az előző évhez képest további két pavilonnal bővült, így 48 országból érkezett 4783 kiállító mutatta be borait. Közel 44000 látogatót számláltak az idei seregszemlén (tavaly ez a szám 40667 volt). Feltűnően nagy számban érkezetek angol, skandináv, Benelux-államokbeli látogatók a megszokott francia, spanyol és olasz érdeklődők mellett. A statisztikák alapján a látogatók túlnyomó része nemzetközi kis- és nagykereskedő volt, őket a szakemberek, valamint az étterem- és szállodaláncok képviselői követték.
A Német Borintézet ügyvezető igazgatója, Monika Reule szerint a ProWein ebben az évben nőtte ki magát a legfontosabb nemzetközi vásárrá. Különösen feltűnő volt a kereskedők számának bővülése és fokozott érdeklődése.
A fent említett jelenség a magyar standon is tapasztalható volt, a kiállítók állandóan tárgyalásokat folytattak. Fontos hangsúlyozni, hogy azok számára, akik már előzetesen megkeresték a potenciális partnereket, egyértelműen sikeresebb volt a kiállítás, mint azoknak, akik ezt nem tették meg. Ismét bebizonyosodott, hogy a kiállítás megfelelő alkalom mind a kapcsolattartásra a régi partnerekkel, mind az új termékek bemutatására, a piaci helyzet, a konkurencia felmérésére, a cég ismertségének növelésére és új értékesítési csatornák felkutatására. A kiállítóknak érdemes végigjárniuk a kiállítást és megkeresniük a termékük iránt érdeklődő kereskedőket.
A Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága által szervezett 225m2-es magyar közösségi standon 21 kiállító vett részt. A megadott időpontban a standra látogató szerencsések napi 3 alkalommal vehettek részt vezetett kóstoláson Kristian Kielmayer nemzetközi borakadémikus irányítása mellett.
A ProWein vált a borok legfontosabb nemzetközi seregszemléjévé
A nemzetközi bor-és szeszesital ágazat vezető szereplői három intenzív napot töltöttek együtt a márciusi düsseldorfi borvásáron (ProWein), amely ebben az évben túlnőtt konkurensein.

lsmét szent a béke az Aldi-testérek között?
Több mint hatvan év után egyesülhet az Aldi Nord és az Aldi Süd.

Új piacra törnek be a hazai food truck-osok
Szlovákia felé indulnak a hazai food truck-ok.

Jön a nyárindító bor és pezsgő ünnep
A rendezvény 2025. június 4-9. között várja a látogatókat.

Pannonhalmára költözik a Costes Downtown
Június közepén egy szokatlan helyszínen tűnik fel a Michelin-ajánlott Costes Downtown: a Pannonhalmi Főapátság tövében.
Új világnap született: a magyar pezsgő ünnepe
Június 1-jét a magyar pezsgő világnapjának választották.

Összehangolt NAV-ellenőrzés a Nagybani Piacon
A híradások szerint 70 embert elvittek – akik közül többeket le is tartóztattak.

CSR-akció a fenntartható Bátor Táborért
Ezzel az adománnyal a Master Good a Bátor Tábor nyári táborainak megvalósításához járult hozzá.

Visszahívja édességeit Hollandiában a Haribo
Kannabiszt találtak bennük.

Új vizeken Rácz Jenő: házias ízeket kínáló éttermet nyitott a Balaton északi partján
Alaposan felkavarva a tó állóvizét: május 29-én megnyílt az Ypsilon by Rácz Jenő étterem az alsóörsi Ypsilon Yacht Club területén.

Török esten Pesten – az elegáns Andrássy Gardenben
A Török Konyha Hetének ünnepe , amikor a kultúra egy este alkalmával a tányérra kerül.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.