A szupermarketlánc egyik stratégiai fókusza, hogy kevésbé frekventált helyeken bővüljön, míg a Subway a nem tradicionális helyszíneket véli kulcsfontosságú területnek a további növekedésben. A két vállalat e hasonló elképzelések mentén talált partnerségre.
"Együttműködésünk a Lidl szupermarket hálózattal egy különleges megoldás és izgatottan várjuk, hogy milyen eredményei lesznek a jövőben. Bízom benne, hogy ezt az éttermet még sok ilyen fogja követni" - mondta Trevor Haynes, a Subway Nagy-Britanniáért és Írországért felelős hálózatfejlesztési managere.
A Subway - a még szélesebb rétegek elérése érdekében - folyamatosan keresi a gyorséttermek számára nem megszokott helyszíneket, mint például egyetemek, főiskolák, benzinkutak vagy boltok környezete. Jelenleg csak Nagy-Britanniában 300 ilyen helyszínen található Subway étterem, és ha a Lidl-lel kötött megállapodás beválik, akkor még tovább nőhet ezeknek a száma.
A Subway nemrég bejelentette, hogy 2017-ig ötvenezerre kívánja növelni éttermeinek számát.
Forrás: retail.hu; businessweek.com; Franchiseportál