A tokaji borokat senkinek nem kell bemutatni, hiszen fogalom a borok között, elsősorban a középkorúak és az idősebb korosztály körében. Itt az ideje, hogy ne csak a szülők, hanem gyerekeik, a fiatal felnőttek is felfedezzék a tokaji hegyvidék értékes nedűjét. A Tokaj Kereskedőház Zrt. fontosnak tartja, hogy úttörő szerepet vállaljon a hazai borkultúra minőségi átalakításában, és a Tokaji borok fiatal felnőtt korosztályhoz való közelebb hozásában.
Fenti céllal döntött úgy a Tokaj Kereskedőház Zrt. vezetősége, hogy egy gondosan kiválasztott termékkel nyit a fiatal korosztály felé. A cég „Magyar Fesztiválok Bora” címmel címketervezési pályázatot hirdetett a hazai kreatív szakma részére. A pályázati koncepció szerint a Tokaj Kereskedőház Zrt. „Pincemester Bora” fantázianevű terméke kínált alapot a Magyar Fesztiválok Borához és ez alapján tervezhették újra azt az érdeklődők oly módon, hogy képi világában és hangulatában visszaköszönjön a „Fesztiválok Bora-státusz”. A brand a fiatalok számára elérhető árú minőségi fehérbor, mely lehetővé teszi a korosztály számára is a kulturált és minőségi borfogyasztást A sok ötletes és magas színvonalon elkészített tervből választotta ki a zsűri a győzteseket.
A zsűri szakmai díja mellett a közönség szavazataira is számítottak a szervezők, az érdeklődők a Facebook-on adhatták le voksaikat. A szavazás során több, mint 2200 lájk érkezett, a végső győztes nagyon kiélezett verseny során dőlt el. A közösségi portál publikuma végül Tóth Lejla pályaművére adta le a legtöbb voksot, aki az ünnepélyes díjátadóról 4 db Hegyalja Fesztivál-bérlettel és 24 palack Pincemester Borával térhetett haza. A társaság elismerése további jeléül a győztes címkével ellátott, limitált szériájú palackokat tett elérhetővé a Hegyalja Fesztiválon.
A szakmai verseny során 98 alkotás közül választhatott a zsűri, amelynek tagja volt többek között a Superbrands alapítójaként ismertté vált Wiszkidenszky András; a Malév marketing igazgatója, Langsteiner Marianne; Illés Tamás, a Tokaj Keresekdeőház Zrt. marketing vezetője; Kovács Dániel a hg.hu főszerkesztőjeként, illetve a Dívány Spicc rovat szerkesztője, Fűszeres Eszter is. A zsűri tíz felettébb igényes pályamunkát emelt ki, ezek közül is három kapott kiemelkedően magas pontszámot. A pályázat szakmai nyertese végül a Novotny Dóra lett „Fesztiválhangulat” című munkájával.
A győztesek a felajánlott pénzdíj mellett fesztiválbelépőket, bort és egy meghívást is kaptak a Tokaj Kereskedőház borászatának meglátogatására.
A zsűri szakmai különdíját Hajnal Balázs kapta, aki 30 palack Tokaji Pincemester Borával lett gazdagabb.
A pályázat záróeseményére július 17-én került sor a GouBa Bazaar-ban, Budapesten. A zsűri tagjai itt értékelték a teljes projektet, valamint átadták a díjakat a nyerteseknek. Az eseményhez kapcsolódóan valamennyi pályamunkát kiállították a szervezők, így minden pályázó megtekinthette tervét, egy palack borra felcímkézve.