A felajánlásokban élenjárnak a vezető gyorsétteremláncok. A McDonalds félmillió dolláros felajánlása mellett franchise partnere, a Latin-Amerika 19 országában 1700 éttermet üzemeltető Arcos Dorados minden eladott Big Mac szendvics, és menü árából további 50 centtel járul hozzá az adományhoz. A cég teljes segítsége így az egymillió dollárt is eléri majd.
A Burger King karitatív szervezete, a „Have It Your Way” Alapítvány is félmillió dollárt utalt a Nemzetközi Vöröskeresztnek. „Habár Haitin nem üzemeltetünk éttermet, a cég központja Miami-ban üzemel, ahol talán a legjelentősebb haiti bevándoró csoport él – mondta Anne Chwat, az Alapítvány elnöke.
A többek között a KFC és a Taco Bell láncot üzemeltetó Yum Brands World Hunger Relief programja is 500 ezer dolláros segéllyel támogatja a földrengés sújtotta országot, de a kevésbé jelentős hálózatok, illetve a hálózaton kívüli éttermek és vendéglátóhelyek is napi forgalmuk egy részével ajánlották fel a különböző egészségügyi és segélyszervezeteknek, melyek részt vesznek a karibi szigetország helyzetének normailzálásában.
A vendéglátással foglalkozó amerikai portálok folyamatosan frissített listákkal jelentkezve tájékoztatják a közvéleményt az adománygyűjtésben bármilyen módon, a forgalmuk függvényében részt vevő éttermekről, így a vendégek is csatlakozhatnak az akciókhoz.
A Burger King karitatív szervezete, a „Have It Your Way” Alapítvány is félmillió dollárt utalt a Nemzetközi Vöröskeresztnek. „Habár Haitin nem üzemeltetünk éttermet, a cég központja Miami-ban üzemel, ahol talán a legjelentősebb haiti bevándoró csoport él – mondta Anne Chwat, az Alapítvány elnöke.
A többek között a KFC és a Taco Bell láncot üzemeltetó Yum Brands World Hunger Relief programja is 500 ezer dolláros segéllyel támogatja a földrengés sújtotta országot, de a kevésbé jelentős hálózatok, illetve a hálózaton kívüli éttermek és vendéglátóhelyek is napi forgalmuk egy részével ajánlották fel a különböző egészségügyi és segélyszervezeteknek, melyek részt vesznek a karibi szigetország helyzetének normailzálásában.
A vendéglátással foglalkozó amerikai portálok folyamatosan frissített listákkal jelentkezve tájékoztatják a közvéleményt az adománygyűjtésben bármilyen módon, a forgalmuk függvényében részt vevő éttermekről, így a vendégek is csatlakozhatnak az akciókhoz.