Infok a kampányról
Az Oreo több európai ország után hazánkban is népszerűsítő kampányt indított Oreo Műhely néven, amiben Dobó Ági, a Konyhafőnök VIP nyertese és Pataki Ádám cukrászmester részvételével inspirálja a márka rajongóit a kekszből készült finomságok elkészítésére. A kampány teljes kivitelezéséért a feat. volt a felelős.
Kampánycél
Új fogyasztási alkalom megteremtése, kreatív felhasználási lehetőségeinek bemutatása.
Fő üzenet
Lesd el Mestereinktől a legjátékosabb recepteket, és alkoss Te is kedvedre Oreo finomságokat a konyhában!
A koncepcióról
A koncepció alapját az egyedi fejlesztésű, különleges design megoldásokkal operáló Oreo Műhely weboldal adja, ahol amellett, hogy a két Oreo Mester, azaz Ági és Ádám torta, muffin és shake kategóriában elkészített, egyedi receptvideóiból inspirálódhatnak a rajongók, saját alkotásaikat is feltölthették. Így válhatott az Oreo Műhely egy olyan, folyamatosan fejlődő platformmá, ahol a látogatók egyre több játékos recepttel találkozhatnak. Sőt, az Ági és Ádám által legjobbnak ítélt ötlet feltöltője megkapja a megtisztelő, harmadik Oreo Mester címet, akit a brand egy értékes mesterszettel támogat, a receptje által inspirált sütemény pedig belistázásra kerül a Pataki Cukrászdába.
Forrás: Kreativ Online / Store Insider