A hálózat nem csak új tagok, vállalkozók jelentkezését fogadja el, hanem olyan, már működő pékségek belépésének lehetőségét is vizsgálja, akik küzdenek a recesszióval, ezért csatlakoznának a franchise-rendszerhez. A tapasztalat azt mutatja, hogy a forgalmas helyeken megnyitott boltok a nyitást követő 3-4 hét alatt elérték a 4 millió forintos forgalmi átlagot. Ez boltonként az átvevő partnerek számára kb. 5-6 hónapos megtérülést jelent. Recesszió ide, vagy oda, a Norbi-féle péksütemények eladják magukat, mert erős a márka marketingje, és állandó a termékfejlesztés.
A válság ellenére is több céggel folytat nemzetközi tárgyalásokat a hálózat, Szlovákiából, Szerbiából, Ausztriából és Németország is vannak érdeklődők. A válság egy tisztulási folyamatot is elindított a piacon, - állítja Schobert Norbert - mert a gyenge lábakon álló, nem megfelelő menedzsmenttel rendelkező vállalkozások eltűnnek. Így a jól pozícionált, sikeres üzletpolitikával bíró cégek a recesszió ellenére is tudnak fejlődni. (forrás: Franchiseportál)