A nemzetközi hálózat, kísérleti jelleggel, mintegy 180 éttermében tesztelte tablet programját. Az éttermi kütyük elsősorban az ételek, italok és desszertek rendelésére, valamint a teljes számla kifizetésére lettek kitalálva, ám egyéb szolgáltatásokat is nyújtanak. A lánc tapasztalatai olyan jók, hogy 2014 első felében már USA-beli egységeinek többségében üzembe helyezi a tableteket.
A vállalat külön hangsúlyozta, hogy a digitalizáció célja nem a munkaerő-költségek csökkentése. Bár a lépés tagadhatatlanul növeli a gasztronómiai élményt és egy modern légkört teremt, a Chili szerint az eszközök igazi vonzereje, hogy megbízhatóan hizlalják a fogyasztók számláját - idéz a Businessweek.
A Chili megosztotta a Ziosk digitális marketingcég által fejlesztett tabletek tapasztalatait is. Ezek alapján a tablet 20 százalékkal növelte az étkezés végén adott borravalók mértékét a pincérek által "kiérdemelt" dollárokhoz képest. A tablet fényképszolgáltatása nagyobb étvágyat gerjeszt az előételek iránt, bár a Chilli ezt nem helyezte üzembe, a Ziosk szerint a képek 20 százalékkal növelhetik a forgalmat. A lánc szerint ugyancsak 20 százalékkal nőtt a desszertek forgalma azáltal, hogy a tabletek, a vendégek jelenléte során "ellenállhatatlan" képeket sugároztak az édességekről.
A vendégek külön fizettek azért, hogy a kütyün található játékok lekössék gyermekeik figyelmét- az étteremlánc szerint 10 asztalból 1-nél igénybe vették az alig egydollárnyi szolgáltatást. És természetesen a tablet meggyorsítja a fizetést, hiszen a vendégnek nem kell várakoznia amiatt, hogy kihozzák számláját és az esetleges pénzváltási problémák is elkerülhetők.
Forrás: Marketinginfo.hu