Az olasz koncepció jelenleg 14 kávézóval rendelkezik, azonban év végéig további 4 egység megnyitását tervezik. Olaszország mellett már Görögországban is meglátogathatjuk kávézóikat, és hamarosan Libanonban és a Közel-Keleten is megnyitják első üzleteiket.
A hálózat tulajdonosai a kényelemre és az eleganciára fektetik a hangsúlyt. Nagy jelentősége van a fényeknek a kávézón belül, ennek változtatásával érik el a kívánt hangulatot. Egy kávézó beindítása 200 000 eurótól lehetséges, erre jön még a 45 000 eurós mester franchise-díj. Az olasz egységeket havi átlagban 30 000 vendég látogatja. Egy üzlethelyiség átlagos mérete 120 nm körül van, ehhez jó esetben terasz is társul.
Az egységgel kapcsolatos további követelmények közé tartozik, hogy az utcai kirakat minél nagyobb legyen, a hely körül nagy legyen a gyalogosforgalom, és az üzlet lehetőleg sarok helyiség legyen. Legmegfelelőbbek a forgalmas városnegyedek és a bevásárlóközpontok.
Az eredeti, olasz kávé mellett, ínyenc kézzel készített szendvicsekkel (beleértve a panini, focaccie és piadine), hagyományos tésztákkal, salátákkal, friss ropogós olasz sütemény különlegességekkel várják vendégeiket. (Franchiseportál)
Hazánkban keresi franchise-partnereit a C House Coffee Shop kávézólánc
Az Olaszországból származó C House Coffee Shop franchise hálózat nemzetközi terjeszkedésbe kezdett. Mester franchise-partnerét keresi többek között hazánkban is.

Feszült hangulat a borászok körében: Wáberer kijelentése kiverte a biztosítékot
A borásztársadalom nem nézi jó szemmel az alkoholmentességre buzdító kampányt – szerintük ezzel a hazai borkultúra hitelessége is sérül.

Időutazás a Folly Arborétumban
A badacsonyörsi arborétum a nyári hónapokban is ideális úti cél.

Kihirdették Magyarország legjobb éttermeit – Itt a 2025-ös toplista
Június 16-án, hétfőn este rendezték a hazai gasztronómiai élet legrangosabb eseményét, a Dining Guide Év Étterme Gálát.

Hétvégén Somlói Borgála
Borkultúra, hagyomány és élmény egyetlen hétvégén.

Kiemelkedő vidéki vállalkozásokat díjaztak
Közös célért – 6 millió forint adomány gyűlt össze.

Új imázsfilm a magyar borról – Videó a cikkben
Új nemzetközi imázsfilmmel pozicionálja újra Magyarországot a borvilág térképén a Magyar Bormarketing Ügynökség.

Hazai borászoknak üzent Nagy Márton: jön a kormányzati segítség
Növelni kell a palackos borok exportját, amihez a magyar kormány minden segítséget megad, mondta a miniszter egy csütörtöki balatoni nyitóeseményen.

Bartenderek új generációja – 22 milliós segítség a Coca-Cola HBC-től
A Bar Me Tender ingyenes bartenderképzés immár negyedik éve segíti a vendéglátós szakma új generációját.

Hamis élelmiszerek, többmilliárdos károk
Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok.

Piacbővítésre készül a multi üzletlánc hazai tagja
Az Auchan Magyarország stratégiai partnerségre lép a Winelovers Wine Awards borversennyel.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.