Az olasz koncepció jelenleg 14 kávézóval rendelkezik, azonban év végéig további 4 egység megnyitását tervezik. Olaszország mellett már Görögországban is meglátogathatjuk kávézóikat, és hamarosan Libanonban és a Közel-Keleten is megnyitják első üzleteiket.
A hálózat tulajdonosai a kényelemre és az eleganciára fektetik a hangsúlyt. Nagy jelentősége van a fényeknek a kávézón belül, ennek változtatásával érik el a kívánt hangulatot. Egy kávézó beindítása 200 000 eurótól lehetséges, erre jön még a 45 000 eurós mester franchise-díj. Az olasz egységeket havi átlagban 30 000 vendég látogatja. Egy üzlethelyiség átlagos mérete 120 nm körül van, ehhez jó esetben terasz is társul.
Az egységgel kapcsolatos további követelmények közé tartozik, hogy az utcai kirakat minél nagyobb legyen, a hely körül nagy legyen a gyalogosforgalom, és az üzlet lehetőleg sarok helyiség legyen. Legmegfelelőbbek a forgalmas városnegyedek és a bevásárlóközpontok.
Az eredeti, olasz kávé mellett, ínyenc kézzel készített szendvicsekkel (beleértve a panini, focaccie és piadine), hagyományos tésztákkal, salátákkal, friss ropogós olasz sütemény különlegességekkel várják vendégeiket. (Franchiseportál)
Hazánkban keresi franchise-partnereit a C House Coffee Shop kávézólánc
Az Olaszországból származó C House Coffee Shop franchise hálózat nemzetközi terjeszkedésbe kezdett. Mester franchise-partnerét keresi többek között hazánkban is.

Szőlő alapú gintermékek hazai szakemberektől
Közel 430 millió forint támogatással valósította meg a fejlesztést.

Híres csehországi sörfőzdék a nagy elődök nyomában
Több, mint négy százalékkal többet készítette tavaly, mint 2023-ban.

A Botaniq Bár és a Bibo is ott a Gourmet Fesztiválon
Michelin-csillagos éttermek, népszerű street food helyek, borászatok, cukrászdák és kézműves finomságok egy helyen.

Jég veled – búcsú az idei cseresznyetermés jórészétől
Idén luxuscikk lehet a cseresznye és az őszibarack is.

Piacformáló tranzakció a hazai gasztronómiában – mostantól a Chef Marketé a Culinaris
A tranzakció értelmében a Culinaris Wholesale Kft. kereskedelmi tevékenységét teljes egészében a Chef Market Zrt. veszi át.

MVI-közgyűlés: ez évi programterv és elismerések a szakmának
Május 14-én tartották a Magyar Vendéglátók Ipartestületének (MVI) éves Közgyűlését a pesti Vigadó épületében található VígVarjú étteremben.

A Nagyi ízeivel ünnepel a Fakanál étterem
Jelentős mérföldkőhöz érkezett a patinás Fővám téri Nagycsarnokban működő Fakanál étterem, amely a napokban ünnepelte 25 éves születésnapját.

Május végén rendezik az év legnagyobb Kéknyelű kóstolóját
Ismét virágzik a Kéknyelű Badacsonyban.

Meglepő és tanulságos – kínai borok kóstolója Budapesten
Kína borászati nagyhatalmi címre tör – nem véletlenül.

A lengyel sörgyártás új trendjei
A lengyelországi sörgyártás az alkoholmentes sörök előállítása felé tolódik el a csökkenő alkoholfogyasztási tendenciák miatt.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.