A McDonald’s piacvezető márkaként évről-évre egyre több vendéget szolgál ki Magyarországon. Csak az idei évben több mint 10%-kal nőtt az egységeket látogató vendégek száma, a forgalom pedig még ezt is jóval meghaladó mértékben növekszik. A megnövekedett és folyamatosan változó vendégigényekre a termékeket és a szolgáltatásokat egyaránt érintő innovációval és fejlesztésekkel, valamint a vendégek által legkényelmesebben elérhető helyszínek megtalálásával reagál a vállalat. Ennek a folyamatnak a következő lépése a mostani étterem nyitás.
A gyöngyösi étterem nem csak az első vidéken nyíló, országosan pedig már a hatodik „Jövő Élménye” étterem, de tovább bővíti azon városok körét is, amelyekben vendégeknek a mekizés élményét nyújtja a vállalat. Az új étterem és McDrive egység kívül-belül a legújabb trendek szerinti McDonald’s-megjelenést kapta. A tervezéskor fontos szempont volt a fenntarthatóság, így az energiahatékonyság és takarékosság mellett az esővíz összegyűjtésére és hasznosítására is megoldást találtak a kivitelezők. Az étterem egyszerre 90 vendég befogadására képes, és ennek megfelelő számú parkolóhellyel rendelkezik. A kétszintes, közel 400 négyzetméter alapterületű étteremben 40 főállású (főként helyi és környékbeli) munkavállaló és számos diák talált munkalehetőségre.
Az éttermet üzemeltető csapat már tavaly októberben megkezdte a tréningeket és a közös felkészülést a nyitásra. Az éttermet üzemeltetői szinten is gyakorlott szakemberre bízta a vállalat. Héjja János franchise partnerként 1998 óta tagja a McDonald’s-családnak, és immár – Magyarországon elsőként – 5 étterem üzemeltetését végzi. Az újonnan nyitott gyöngyösi egység mellett két kecskeméti, egy szekszárdi és egy szolnoki éttermében összesen több mint 200 munkatársnak, köztük diákoknak és megváltozott munkaképességű kollégáknak biztosít folyamatos munkalehetőséget.
„A McDonald’s hosszútávra tervez Magyarországon. Ahogy az elmúlt 30 évben mindig, a jövőben is kulcsfontosságú szerepet szánunk az innovációnak és a fejlesztéseknek, hiszen ezek biztosítják, hogy a hálózat a jövőben még jobb szolgáltatásokkal, még több vendéget fogadhasson” – mondta Horváth Ágnes, a McDonald’s Magyarország ügyvezető igazgatója. „Nagy öröm a számunkra, hogy újabb, a modern Mekizés élményét közvetítő étteremmel bővíthetjük országos hálózatunkat. Még nagyobb öröm, hogy mindezt egy teljesen új helyszínen, új vendégközönség számára tehetjük meg.” A vállalat egy éve jelentette be, hogy világszerte az „Experience of the Future” koncepció szerint, azaz innovatív konyha- és kiszolgálási folyamatokkal, valamint interaktív digitális technológiával támogatott szolgáltatásokkal modernizálják a mekizés élményét.
A magyarul „Jövő Élménye” névre keresztelt új éttermi koncepciót olyan jövőbe mutató igények és elvárások hívták életre, melyek még magasabb szintre emelik a mekizés élményét, egyúttal modernizálják a McDonald’s márkát. A megújuló éttermekben a vendégek az igényüknek és elképzelésüknek leginkább megfelelő módon rendelhetik meg, fizethetik ki, kaphatják meg és fogyaszthatják el a termékeket. A vendégek számára a fejlesztés legfeltűnőbb elemei az érintőképernyős rendelésfelvevő kioszkok és a „table service”, azaz az asztalnál történő kiszolgálás. Héjja Jánossal, az étterem franchise üzemeltetőjével kapcsolatban Horváth Ágnes kiemelte: „Büszkék vagyunk arra, hogy a gyöngyösi étteremben egy olyan üzemeltető partnerrel dolgozunk, akinek a márka építéséért végzett tevékenysége, üzemeltetési gyakorlata kiemelkedő és példamutató. Eredményeit az elmúlt években közel félszáz elismeréssel – köztük a McDonald’s Oscar-díjaként is emlegetett Golden Arch Award-dal - szakmai és a közösségi szerepvállalásért járó díjakkal jutalmazta a vállalat itthon és külföldön.”
Forrás: Vendég & Hotel