A kávézó megnyitása időben egybeesett a Cannes-ban most debütáló Giorgio Armani butik megnyitásával- amely közvetlenül a szomszédban helyezkedik el. Az új üzlet sokkal többet ad a külsőségekre és az esztétikára, mint a már népszerű és szintén az anyacéghez tartozó Emporio Armani Caffé lánc.
A 180 négyzetméteres helyiség egy nagy terasszal rendelkezik, és képes akár 70 főt befogadni. A belső terek és a bútorok az Armani/Casa leánycég kivitelezésében készültek, míg a kínált termékeket- csokoládé, tea és ásványvíz- az Armani/Dolci biztosítja.
A kávézó melletti butik a teljes Giorgio Armani életmód kollekciót tartalmazza, a 350 négyzetméteres többszintes térnek "dinamikus megjelenést" az összekötő lépcsők kölcsönöznek. Az üzlet személyes ügyfélszolgálatot is rejt.
A márka a közelmúltban bejelentette, hogy 2012-es értékesítései jelentősen nőttek - mintegy 16 százalékkal 2 milliárd euróra. A nyereség még nagyobb mértékben - 20 százalékkal-, 340 millió euróra duzzadt- írja a Vogue online kiadása.
Forrás: Marketinginfo.hu