Magyarországon a kávépiac volumenének majdnem felét még mindig az őrölt kávé teszi ki. Itthon a legdinamikusabban a Nespresso és Dolce Gusto kompatibilis kapszulák piaca fejlődik, annak ellenére, hogy ez az egyik legdrágább kávézási mód – mondta Árok Gábor, a Coca-Cola HBC Magyarország kávéportfóliójának vezetője.
Ezt a népszerűséget lovagolta meg a Coca-Cola HBC, és a második kávémárkát, a kapszulás termékeket is forgalmazó Caffè Vergnanot felvette a portfoliójába. Tavaly ugyanis 30 százalékos részesedést szerzett az olasz cégben. Ezt követően a Coca-Cola az elsők között kezdte meg Magyarországon a prémium olasz kávétermékek kizárólagos forgalmazását.
A vállalat igen ambiciózus tervvel állt elő, ugyanis az célja az, hogy a Caffè Vergnano, mint a szuperprémium piac új szereplője 2023 végére 0,5 százalékos piacrészhez jusson a teljes magyar kávépiacon.
A családi vállalkozásban működő cég 140 éves múltra tekint vissza. Egy élemiszerkisboltból nőtte ki magát prémium olasz kávékat gyártó, a tradíciókra építő céggé.
A szeptember 22-én átadott Accademia Vergnano Budapest 50 millió forintos beruházásból valósult meg és a következő egy évben összesen 300 vevőpartnereknek, illetve baristáknak szóló szakmai képzésnek ad helyet.