KFC - csont nélkül

A Kentucky Fried Chicken augusztus 5.-én nyíló Louisville-i étterméről eltűnt Harland Sanders ezredes mosolygó arcképe - írja a Marketinginfo.

A Yum! tulajdonában lévő brand új- kísérleti- neve KFC eleven, amely Sanders sült csirkéjének eredeti 11 gyógynövényt és fűszert tartalmazó receptjére utal. Ám az étteremben a kínálat átalakul: A KFC-ben eddig ismeretlen rizs tálak, csirkesaláták, pogácsák, fokhagymás burgonyapüré, gofri krumpli, makaróni és egyéb új elemek várják a vendégeket.

Az új étteremben a brand kizárólag csont nélküli csirkét forgalmaz- tekintettel a könnyebb fogyaszthatóságra és a fiatalabb generációk igényeire, akik a többi gyorsétteremben már a csontozott változathoz szokhattak hozzá.

A logó és egyéb márkajellegzetességek is megváltoztak- így eltűnt a piros-fehér színösszeállítás. Az új egységben több "föld tónust" használ a cég, az épületben pedig tradicionális építőelemek- így több fa és tégla jelenik meg. Hamarosan a KFC egy második louisville-i tesztéttermet is nyitna, majd az eredményektől függően, hasonló üzletekkel állna elő Amerika más részein, sőt akár globális szinten is- értesült a brandchannel. John Cywinski a hálózat elnöke szerint- később részben, vagy egészben a teljes láncra kiterjeszthetik az új koncepciót.

A változások a KFC piaci kihívásokra adott reakciói, a gyorsétterem hálózatok egyre inkább a nagy vásárlópotenciállal bíró 20-as, 30-as korosztály, az "y-generáció" igényeit megcélozva alakítják struktúrájukat.

Forrás: Marketinginfo.hu


A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert

A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert 

A Római-part legendás sörkertje 1983 óta a budapesti nyár kihagyhatatlan része.
Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester

Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester  

A Mozium étterem vezetősége hivatalos közleményben tájékoztatta vendégeit a közelmúltban történt jelentős belső változásokról.
Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar

Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar 

A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és az idén is hasonlóra vagy enyhe csökkenésre számít a Magyar Édességgyártók Szövetsége.
Új trendek a gin piacon

Új trendek a gin piacon 

A főváros egyik legnépszerűbb ginfesztiválja idén új trendek felé nyit.
Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás

Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás 

Tippek a séftől.
Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon

Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon 

Vége a böjtnek, jöhet a nagy eszem-iszom.
Furmintok csatája Franciaországban

Furmintok csatája Franciaországban 

A Patricius Borház Profundum Furmintja lett Bordeaux-ban a befutó.
Bajban a hazai sörfőzdék

Bajban a hazai sörfőzdék 

A Kisüzemi Sörfőzdék Egyesülete szerint versenytorzító hatásúak szerződéses gyakorlatok.
Fesztiválozik a MOHU új automatája

Fesztiválozik a MOHU új automatája 

A MOHU bemutatta a vállalat új fesztiválautomatáját a budapesti Telekom Vivicittá futóversenyen.
Elhunyt a villányi borvidék meghatározó alakja

Elhunyt a villányi borvidék meghatározó alakja 

Mindössze 60 év adatott meg Tiffán Zsoltnak.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.