A Yum! tulajdonában lévő brand új- kísérleti- neve KFC eleven, amely Sanders sült csirkéjének eredeti 11 gyógynövényt és fűszert tartalmazó receptjére utal. Ám az étteremben a kínálat átalakul: A KFC-ben eddig ismeretlen rizs tálak, csirkesaláták, pogácsák, fokhagymás burgonyapüré, gofri krumpli, makaróni és egyéb új elemek várják a vendégeket.
Az új étteremben a brand kizárólag csont nélküli csirkét forgalmaz- tekintettel a könnyebb fogyaszthatóságra és a fiatalabb generációk igényeire, akik a többi gyorsétteremben már a csontozott változathoz szokhattak hozzá.
A logó és egyéb márkajellegzetességek is megváltoztak- így eltűnt a piros-fehér színösszeállítás. Az új egységben több "föld tónust" használ a cég, az épületben pedig tradicionális építőelemek- így több fa és tégla jelenik meg. Hamarosan a KFC egy második louisville-i tesztéttermet is nyitna, majd az eredményektől függően, hasonló üzletekkel állna elő Amerika más részein, sőt akár globális szinten is- értesült a brandchannel. John Cywinski a hálózat elnöke szerint- később részben, vagy egészben a teljes láncra kiterjeszthetik az új koncepciót.
A változások a KFC piaci kihívásokra adott reakciói, a gyorsétterem hálózatok egyre inkább a nagy vásárlópotenciállal bíró 20-as, 30-as korosztály, az "y-generáció" igényeit megcélozva alakítják struktúrájukat.
Forrás: Marketinginfo.hu