Kifli.hu: gyerekkórháznak dedikált CSR-akció

Még lehet csatlakozni a Kifli.hu jótékony kezdeményezéséhez, amellyel az online szupermarket a céges rendelésekből a Bethesda Gyermekkórházat támogatja. 

A Kifli.hu hosszú távú karitatív programot hirdetett, amellyel a karácsonyi időszakon túl is kívánja támogatni a Bethesda Gyermekkórházat. Olyan partner vállalkozásokat keresnek, amiknek dolgozói szívesen vesznek részt a kórház támogatásában. A céges emaillel regisztrált vásárlók Kiflis rendelései után az online szupermarket 200 Ft-al támogatja a kórházat, az összegyűjtött összeget pedig havonta juttatják el hozzájuk.

“Ez a program nagyon közel áll a szívemhez. Míg az irodaházak munkatársai egy ilyen kritikus helyzetben otthonról, kényelmesen és biztonságban jutnak hozzá az alapvető élelmiszerekhez, addig rendeléseikkel párhuzamosan egy jó célt is támogatnak. A Bethesda Gyermekkórház örömmel fogadta a megkeresésünket, biztos vagyok benne, hogy jó helyre kerül az adomány.”, fogalmazott Zvara Tímea, a Kifli.hu projektmenedzsere.

Kik csatlakoztak már?

A kezdeményezés már olyan nemzetközi nagyvállalatokat tudhat maga mögött, mint a Nestlé, a Purina, a Nespresso vagy a Barion. Természetesen a csatlakozásnak nem feltétele a cég mérete, sőt, az online élelmiszerkereskedő ebben az esetben is kifejezetten örömmel veszi, ha hazai kis- és nagyvállalkozókat fogadhat partneréül.

Hogyan működik?

Dolgozóként semmilyen adminisztrációra vagy adatbázisra nincs szükség, mindösszesen a céges e-mail címmel kell bejelentkezni a vásárlás megkezdésekor. A vásárlás összegétől függetlenül minden vásárlásból 200 Ft-ot a kórháznak tesznek félre. Ezen felül 10.000 Ft feletti vásárlás esetén 500, 15.000 Ft feletti vásárlás esetén 1000, 20.000 Ft feletti vásárlás esetén pedig 1500 kredit kerül jóváírásra a megrendelő fiókjában, amely már a következő rendelés alkalmával felhasználható. A Kifli.hu minden hónap végén összesítőt küld arról a regisztrált vállalkozásoknak, mennyi pénz gyűlt össze a kórház részére.

 

Forrás: Kifli.hu


Falstaff: egri bor Közép-Európa legjobbjai között

Falstaff: egri bor Közép-Európa legjobbjai között 

Most került be először, és rögtön 96 ponttal értékelte a St. Andrea Szőlőbirtok egyik csúcsborát az osztrák Falstaff magazin.
Szezonrajt helyett záróra – búcsú egy ikonikus balatoni étteremtől

Szezonrajt helyett záróra – búcsú egy ikonikus balatoni étteremtől 

Évtizedes hagyományokkal rendelkezik a Kisfaludy-ház a balatoni vendéglátás területén, most mégis bezárt.
Nyitva a jelölési lehetőség az idei Gundel Károly-díjra

Nyitva a jelölési lehetőség az idei Gundel Károly-díjra 

A rangos elismerést a vendéglátó szakma legjobbjai kaphatják, évente legfeljebb hárman.
Élelmiszer-outlet nyílt Budapesten

Élelmiszer-outlet nyílt Budapesten 

A budapesti Récsei Centerben lévő felújított élelmiszerbolt több mint 100 négyzetméteren kínál termékeket.
Újabb Michelin-csillagos éttermek Horvátországban

Újabb Michelin-csillagos éttermek Horvátországban 

A Rovinjban található Agli Amici megtartotta két Michelin-csillagát, az egycsillagos éttermek száma pedig tízről tizenkettőre emelkedett Horvátországban.
Villány térségében is megjelent a veszélyes szőlőbetegség

Villány térségében is megjelent a veszélyes szőlőbetegség 

A villányi borvidék szőlőfajtáinak nagy része fogékony a kórokozóra, a terjedés csak hatékony megelőző intézkedésekkel akadályozható meg.
Szürkebarát Párbaj Badacsonytördemicen

Szürkebarát Párbaj Badacsonytördemicen  

Egy igazán egyedülálló, országos jelentőségű boros eseményre készül a Badacsonyi borvidék.
Tiszta ízek, japán precizitás – a sashimi kultúrája Magyarországon

Tiszta ízek, japán precizitás – a sashimi kultúrája Magyarországon  

Magyarországon is egyre többen keresik a könnyed, mégis gazdag ízélményeket nyáron – és ebben a sashimi kultúrája kulcsszerepet játszik.
Jó hír a hazai szőlőtermesztéssel kapcsolatban

Jó hír a hazai szőlőtermesztéssel kapcsolatban 

Megállhat a magyar szőlőtermesztés visszaesése, de a klímaváltozás jelentős károkat okozhat az ültetvényekben.
Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány

Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány 

Az idei nyár hivatalos fröccse pedig nem más, mint a Macifröccs.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.