"Országos szinten biztosan nem vezetjük be ezt a szolgáltatást" - írta a vállalat közleménye. Ez azonban nem jelenti azt, hogy biztosan le kell mondanunk a házhoz jövő McDonald's ételek ábrándjáról. A gyorsétterem a közelmúltban jobban kapható az újításokra, mint bármikor korábban.
A franchise hálózatokra jellemző, hogy a legsikeresebb újítások a franchise átvevőktől származnak. Amennyiben egyes éttermek szintjein sikert érnek el a hálózatok újításai, csak azután kerülnek kiterjesztésre ki a hálózat többi részére.
A McDonald's egyik legnagyobb ilyen újítása a Big Mac szendvics volt. A Big Mac-et Jim Delligatti, a hálózat egyik franchise átvevője mutatta be 1967-ben, Uniontown városában lévő saját éttermében. Egy év leforgása alatt a szendvics Amerika-szerte a gyorséttermek alapvető termékévé vált.
A Big Mac napjainkban is az egyik legnépszerűbb McDonald's termék. Becslések szerint a hálózat évente 550 millió Big Macet értékesít csak az Egyesült Államokban, ami azt jelenti, hogy átlagosan 16 darabot értékesítenek másodpercenként.
Forrás: Marketinginfo.hu