A Német Szabadalmi és Márka Hivatalnál (DPMA) a linzi Reichl & Partner nevű reklámügynökség már egy nappal a döntő előtt, május 9-én kérvényezte a Conchita-márka bejegyzését a kolbász kategóriába, ami igen kézenfekvő végülis, hiszen a wurst németül kolbászt jelent.
A márkanyilvántartás kiértékelése alapján nem a névtelen kolbászgyártó az egyetlen érdeklődő. A DPMA szerint az énekes menedzsere, René Berto tényleg bejegyeztette a Conchita Wurst márkát, de csupán május 15-én, és más termékekre, illetve szolgáltatásokra.
Egy német vállalkozó a Wurst elhagyásával két élelmiszerkategóriában tervezi az ismert név használatát. Egy lengyel kozmetikai cég a testápoló termékek területén vetné be a Conchita-márkát. Azonban nem csak a koppenhágai show óta nagy az érdeklődés a Conchita név iránt: pár cégnek már évekkel ezelőtt megtetszett ez a márkanév, többek között alkoholos italok gyártóinak.
A hírt a Médianéző nemzetközi tematikus hírfigyelő szolgáltatásának köszönhetjük! A hír forrása a Werben und Verkaufen.
Forrás: Kreatív Online