Környezetbarát döntés minden pohár kávéval

Keddtől kapható a Starbucks kávézóiban a Reusable Cup. A kávézólánc ikonikus fehér-zöld logójával díszített, tartós műanyagból készült pohara praktikus megoldást kínál a kávé szerelmeseinek kedvenc italaik elvitelére, használata emellett környezettudatos döntés is. A Starbucks a pohár bevezetésével arra bátorít, hogy közös erővel tegyünk a környezet védelméért.

„A Starbucks újrahasznosítható poharával olcsón, egyszerűen és hatékonyan tehetünk a keletkező hulladékmennyiség csökkentéséért. Az új termék bevezetésével célunk, hogy 2015-re az általunk felszolgált italok 5%-a ilyen poharakba kerüljön, és ezzel is közelebb kerüljünk a környezet védelme érdekében meghatározott célkitűzéseink eléréséhez” – mondta Szabó Orsolya a Starbucks Magyarország marketing specialistája.

A Reusable Cup ára 790 forint. Azok a vásárlók, akik magukkal hozzák poharaikat, 90 forint kedvezményt kapnak italuk árából, így csupán kilenc vásárlással megtérül a pohár ára. A termék olyan műanyagból készül, mely tartós, mérete pedig a „Grande”, vagyis a 4,7 deciliteres kiszerelésnek felel meg. A pohár könnyű, nem foglal sok helyet, így a kávékedvelők bárhová magukkal vihetik.

Forrás: Élelmiszer Online


Hétvégén Somlói Borgála

Hétvégén Somlói Borgála 

Borkultúra, hagyomány és élmény egyetlen hétvégén.
Kiemelkedő vidéki vállalkozásokat díjaztak

Kiemelkedő vidéki vállalkozásokat díjaztak 

Közös célért – 6 millió forint adomány gyűlt össze.
Új imázsfilm a magyar borról – Videó a cikkben

Új imázsfilm a magyar borról – Videó a cikkben 

Új nemzetközi imázsfilmmel pozicionálja újra Magyarországot a borvilág térképén a Magyar Bormarketing Ügynökség.
Hazai borászoknak üzent Nagy Márton: jön a kormányzati segítség

Hazai borászoknak üzent Nagy Márton: jön a kormányzati segítség 

Növelni kell a palackos borok exportját, amihez a magyar kormány minden segítséget megad, mondta a miniszter egy csütörtöki balatoni nyitóeseményen.
Bartenderek új generációja – 22 milliós segítség a Coca-Cola HBC-től

Bartenderek új generációja – 22 milliós segítség a Coca-Cola HBC-től 

A Bar Me Tender ingyenes bartenderképzés immár negyedik éve segíti a vendéglátós szakma új generációját.
Hamis élelmiszerek, többmilliárdos károk

Hamis élelmiszerek, többmilliárdos károk 

Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok.
Piacbővítésre készül a multi üzletlánc hazai tagja

Piacbővítésre készül a multi üzletlánc hazai tagja 

Az Auchan Magyarország stratégiai partnerségre lép a Winelovers Wine Awards borversennyel.
Legjobbak közt a magyar speciality kávé

Legjobbak közt a magyar speciality kávé  

A döntőbe a világ több százezer kávéja közül, kategóriánkként a legjobb tízet választják ki.
Miskolc innovatív gasztronómiai kínálata Katowice-ben

Miskolc innovatív gasztronómiai kínálata Katowice-ben  

A Zadole parkban zajló kétnapos rendezvényen a látogatók Katowice testvérvárosainak kulináris és kulturális kínálatával ismerkedhettek meg.
Fagylaltozók, strandbüfék a nyári ellenőrzések célkeresztjében

Fagylaltozók, strandbüfék a nyári ellenőrzések célkeresztjében 

Országos ellenőrzés lesz a főszezonban bizonyos vendéglátóhelyeken.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.