Környezetbarát döntés minden pohár kávéval

Keddtől kapható a Starbucks kávézóiban a Reusable Cup. A kávézólánc ikonikus fehér-zöld logójával díszített, tartós műanyagból készült pohara praktikus megoldást kínál a kávé szerelmeseinek kedvenc italaik elvitelére, használata emellett környezettudatos döntés is. A Starbucks a pohár bevezetésével arra bátorít, hogy közös erővel tegyünk a környezet védelméért.

„A Starbucks újrahasznosítható poharával olcsón, egyszerűen és hatékonyan tehetünk a keletkező hulladékmennyiség csökkentéséért. Az új termék bevezetésével célunk, hogy 2015-re az általunk felszolgált italok 5%-a ilyen poharakba kerüljön, és ezzel is közelebb kerüljünk a környezet védelme érdekében meghatározott célkitűzéseink eléréséhez” – mondta Szabó Orsolya a Starbucks Magyarország marketing specialistája.

A Reusable Cup ára 790 forint. Azok a vásárlók, akik magukkal hozzák poharaikat, 90 forint kedvezményt kapnak italuk árából, így csupán kilenc vásárlással megtérül a pohár ára. A termék olyan műanyagból készül, mely tartós, mérete pedig a „Grande”, vagyis a 4,7 deciliteres kiszerelésnek felel meg. A pohár könnyű, nem foglal sok helyet, így a kávékedvelők bárhová magukkal vihetik.

Forrás: Élelmiszer Online


A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert

A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert 

A Római-part legendás sörkertje 1983 óta a budapesti nyár kihagyhatatlan része.
Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester

Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester  

A Mozium étterem vezetősége hivatalos közleményben tájékoztatta vendégeit a közelmúltban történt jelentős belső változásokról.
Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar

Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar 

A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és az idén is hasonlóra vagy enyhe csökkenésre számít a Magyar Édességgyártók Szövetsége.
Új trendek a gin piacon

Új trendek a gin piacon 

A főváros egyik legnépszerűbb ginfesztiválja idén új trendek felé nyit.
Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás

Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás 

Tippek a séftől.
Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon

Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon 

Vége a böjtnek, jöhet a nagy eszem-iszom.
Furmintok csatája Franciaországban

Furmintok csatája Franciaországban 

A Patricius Borház Profundum Furmintja lett Bordeaux-ban a befutó.
Bajban a hazai sörfőzdék

Bajban a hazai sörfőzdék 

A Kisüzemi Sörfőzdék Egyesülete szerint versenytorzító hatásúak szerződéses gyakorlatok.
Fesztiválozik a MOHU új automatája

Fesztiválozik a MOHU új automatája 

A MOHU bemutatta a vállalat új fesztiválautomatáját a budapesti Telekom Vivicittá futóversenyen.
Elhunyt a villányi borvidék meghatározó alakja

Elhunyt a villányi borvidék meghatározó alakja 

Mindössze 60 év adatott meg Tiffán Zsoltnak.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.