A rendezvényen a hazánkaban idén 25. éve működő McDonald's franchise hálózat is részt vesz. A gyorsétteremhálózat által felépített kiállítói területen bemutatkozik a magyarországi éttermek számára alapanyagot szállító tíz legnagyobb hazai termelő partner is.
Nemzetközi márkaként kevesen tudják a McDonald'sról, hogy az éttermeikben felhasznált tojás, csirkehús, saláta, paradicsom, friss hagyma, uborka, csalamádé és méz hazai gazdaságokból származik, amellyel a vállalat immáron 25 éve a magyar mezőgazdaság meghatározó szereplője. Az első éttermük 1988-as megnyitása óta mintegy 97 milliárd forint értékben vásároltak hazai alapanyagokat.
A Fazekas Sándor vezette Vidékfejlesztési Minisztérium felkérte a McDonald'sot arra, hogy a magyar hetek keretében áruljon szürkemarhaburgert, a gyorsétterem pedig szívesen teljesítette a kérést. A néhány hetes népszerűsítő kampányban a Hortobágyi Nemzeti Parkból érkezett marhákból készítenek húspogácsát.
Külföldi éttermekbe is szállítanak magyar alapanyagot. A McDonald’s rendszerébe beszállított csirkehús mennyisége tavaly elérte a 6500 tonnát, salátában meghaladta az 1490 tonnát, és 3 millió hazai tojás is elfogyott az étteremlánc magyar és külföldi egységeiben.
Forrás: Franchiseportál