Megabulival ünnepelt az Eventrend a Gundelben

Kerek, harmincéves fennállásukat ünnepelte az Eventrend Group idén, harmincegyévesen. A halasztásnak megvolt az oka. Viszont a most megtartott szülinapi ünnepséget megfejelték egy plusz nappal, így egyáltalán nem egy szokásos kerti partira invitálták partnereiket, hanem két, egymás utáni este is felvágták a cégnek és vendégeiknek szánt szülinapi tortát.

Idén két forró nyári estén át is ünnepelt az Eventrend Group. Bár a cégcsoport tavaly lett 30 éves, ám mivel a gazdasági előrejelzések nem voltak szívet melengetők, sőt, a helyzetet látva inkább megszorításokra rendezkedtek be, ezért nem érezték illőnek, hogy partira hívják partnereiket. Azonban, mint ezzel kapcsolatos, hozzánk eljuttatott közleményükben megjegyzik, az elmúlt évben12 hónapban sikerült minden eddigi eredményüket felülmúlni, ez idő alatt több mint 20 milliárd forintos nettó forgalmuk volt és ez is ünneplésre ad okot. Ezért úgy döntöttek: megadják a módját és meghívják az összes corporate és szakmai partnerüket, méghozzá, mivel annyi név került fel a listára, hogy két estére "szórták szét" meghívott partnereik listáját.

Kihangsúlyozták, hogy ezen a rendezvényen minden egységük bemutatkozik, minden arculat, küldetés, fókusz egyértelművé válik a tagegységek vezetőinek segítségével. Titkok kertjének nevezték el e két estére a Gundel kertjét, ami az esemény kedvéért valóban átalakult, misztikussá, varázslatossá és játékossá vált!

Négy cégalapító, egy céllal

A cég egykori alapítói köszöntötték vendégeiket, akik elmondták, hogy indultak, bemutatták első vállalkozásukat, a  Malibu Party Service Bt.-t, amellyel, mint elmondták, egyetlen elvárásuk az volt, hogy munkahelyük legyen. Majd rá egy évvel létre jött a Gála Party Service, amely egyébként a mai napig működik. A tulajdonosok, Kőrössy Zoltán, Váli Péter, Nagy Gábor és Novák László az első években a bepakolástól a felszolgáláson át a rendezvényt követő mosogatásig mindent maguk csináltak. Az első öt évben az összes bevételt visszaforgatták, így tudtak gyarapodni, és így lett a Gála a ’90-es évek végére Magyarország vezető cateringcége, évi 600 -700 rendezvénnyel.

Az Eventrend születése

Tíz évvel az indulás után középvállalattá váltak. Mivel több cégük is működött párhuzamosan, cégcsoporttá alakultak, ekkor már Eventrend néven. A nagy változás a korábbiakhoz képes az volt, hogy míg eddig a tulajdonosok mindenben részt vállaltak, ekkortól úgy érezték, eljött az idő, hogy a vezetői szerepeket megbízható embereknek adják át: az alapító-tulajdonosok rendezvényszervezőkből lassan vendéglátó-üzemeltetőkké váltak.

Partneri rendszer, egyéb átalakulások

A tulajdonosok sokszor szembesültek azzal, hogy gyakorlatilag kinevelték a saját konkurenciájukat. Többen is kiléptek tőlük, akik később több-kevesebb sikerrel megalapították saját vállalkozásukat. Tehát a legnagyobb feladat az volt, hogy fenn tudják tartani a munkatársak lojalitását, elégedettségét. Ezért hoztak létre egy unikális vállalatépítési és motivációs modellt, amit röviden partneri rendszernek hívnak. A már bevált szisztéma szerint a jól fejlődő, és a gondjaikra bízott egységet hatékonyan vezető kollégák előbb a leányvállalat ügyvezetőjévé, majd társtulajdonossá válhatnak egyes projektekben.

2007-ben Novák László kivált a tulajdonosi körből, Váli Péter pedig ma már nem aktív vezető, de egyenrangú tulajdonos továbbra is. A 2008-as recesszió alaposan megrángatta a holdingot, ez volt az első olyan gazdasági esemény, amely erősen érintette a portfoliót. 

Bővülés, majd jönnek a viharfelhők

2014-ben tulajdonossá váltak a Zichy Park Hotelben, ez a szálloda jelenleg felújítás alatt áll, a tervek szerint 2025-ben nyílhat meg újra. A Zichy Park Hotel cégcsoporthoz kerülésével teljessé vált az Eventrend Group szakmai tevékenysége: Event, Gastro, Hotel. A szállodai portfoliónak ezután 6 tagja lett.

2020-ban a cégcsoport létezésének eddigi legnagyobb válságával nézett szembe. A covid okozta pandémia egy év alatt 10 milliárd forintnyi bevételvisszaesést, 400 kolléga elvesztését és a legtöbb egység hosszabb vagy rövidebb ideig tartó bezárását hozta magával. A cégcsoport minden forrását a túlélésre fordította. A legfontosabb munkatársak, a tapasztalatok, a szervezett működési rendszer és az értékek megőrzése lett a legfontosabb cél. A válság legsúlyosabb pillanataiban az Eventrend forgalma 4 milliárd forintra csökkent.  A covid enyhülését követően az energiaválság és a magas kockázati szint miatt a cégcsoport teljes vezetése a bérelt szállodák üzemeltetésének visszaadása mellett döntött, ezt az Eventrend üzleti partnerével megállapodásban lépte meg.

Kisütött a nap, van még a bakancslistán várólistás szereplő

Az Eventrend az elmúlt 12 hónapban újra a csúcsra került. Az éves forgalom elérte a 20 milliárd forintos nettó forgalmat. Így a cégcsoport a 30. évét sikeres és prosperáló működéssel ünnepelheti.

Mint a kétnaposra sikeredett rendezvény mindkét alkalmával a két alapító-tulajdonos kifejtette, megvan a saját bakancslistájuk, amely ikonikus helyszíneket és egységeket foglal magába. Magyar és külföldi vendégek milliói látogatnak éves szinten ezekbe az egységeikbe: Gundel, Centrál Café, New York Cafe, Spoon - csak a legismertebbek ezek közül.

Céljuk, hogy a cégcsoport egységeivel hozzájáruljanak a város fejlődéséhez, az ide látogató emberek szívének meghódításához. Mindenekelőtt ezeket az ügyeket szeretnék tovább építeni és sikerre vinni. Reméljik, ezt tartogatja még számunkra a jövő!

Forrás: Eventrend / Turizmus Online


Csehországi borturisztikai konferencia – magyar résztvevőkkel

Csehországi borturisztikai konferencia – magyar résztvevőkkel 

Három magyar résztvevő a mikulovi Nemzetközi Borturizmus Konferencián.
Etyek nagyra törő terve: felkerülni a világ pezsgő térképére

Etyek nagyra törő terve: felkerülni a világ pezsgő térképére 

Az Etyeki Pezsgő hivatalosan eredetvédett státuszt kapott.
Terített asztal a Balatonnál – gasztro-évadnyitó Tihanyban

Terített asztal a Balatonnál – gasztro-évadnyitó Tihanyban 

Hagyományteremtő„Balaton Expo”-n jelent meg a régió kínálata a Balaton asztalán.
Fontos termék a vendéglátóipar szereplőinek

Fontos termék a vendéglátóipar szereplőinek 

Új névvel és telephelyen, kibővített termékportfólióval és nemzetközi terjeszkedéssel folytatja működését Magyarország vezető újrahasználati rendszere, a Cup Revolution.
Felvásárolták az albán Spar-hálózatot

Felvásárolták az albán Spar-hálózatot 

Koszovó legnagyobb kiskereskedelmi hálózata, a Viva Fresh Store felvásárolta a Spar Albánia üzleteit a helyi Balfin befektetési csoporttól.
Balatoni vörösborokat díjaztak Berlinben

Balatoni vörösborokat díjaztak Berlinben 

Ki mondta, hogy a balatonfüredi borvidék kizárólag fehérborok készítéséhez kiváló terület?
Itthon újabb szarvasmarhatelepen jelent meg a ragadós száj- és körömfájás

Itthon újabb szarvasmarhatelepen jelent meg a ragadós száj- és körömfájás 

Az első tünetek kedden jelentkeztek a Levél településen található, 3000 egyedet számláló szarvasmarha-állományban.
Jön egy stílusos villásreggeli

Jön egy stílusos villásreggeli 

Stílusos Vidéki Villásreggeli Fesztivál és majális- egy igazán ragyogó program a gasztronómia és az utazás szerelmeseinek.
Megújult étlappal vár az etyeki birtok

Megújult étlappal vár az etyeki birtok 

Defend Márk séf és csapata tálalásában mutatják be a friss ötletekre és szezonális alapanyagokra épülő megújult étlapot.
Zenés-táncos estek a Gundelben

Zenés-táncos estek a Gundelben 

Hagyományélesztés modern köntösben: áprilistól zenés-táncos estek a Gundelben.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.