Idén két forró nyári estén át is ünnepelt az Eventrend Group. Bár a cégcsoport tavaly lett 30 éves, ám mivel a gazdasági előrejelzések nem voltak szívet melengetők, sőt, a helyzetet látva inkább megszorításokra rendezkedtek be, ezért nem érezték illőnek, hogy partira hívják partnereiket. Azonban, mint ezzel kapcsolatos, hozzánk eljuttatott közleményükben megjegyzik, az elmúlt évben12 hónapban sikerült minden eddigi eredményüket felülmúlni, ez idő alatt több mint 20 milliárd forintos nettó forgalmuk volt és ez is ünneplésre ad okot. Ezért úgy döntöttek: megadják a módját és meghívják az összes corporate és szakmai partnerüket, méghozzá, mivel annyi név került fel a listára, hogy két estére "szórták szét" meghívott partnereik listáját.
Kihangsúlyozták, hogy ezen a rendezvényen minden egységük bemutatkozik, minden arculat, küldetés, fókusz egyértelművé válik a tagegységek vezetőinek segítségével. Titkok kertjének nevezték el e két estére a Gundel kertjét, ami az esemény kedvéért valóban átalakult, misztikussá, varázslatossá és játékossá vált!
Négy cégalapító, egy céllal
A cég egykori alapítói köszöntötték vendégeiket, akik elmondták, hogy indultak, bemutatták első vállalkozásukat, a Malibu Party Service Bt.-t, amellyel, mint elmondták, egyetlen elvárásuk az volt, hogy munkahelyük legyen. Majd rá egy évvel létre jött a Gála Party Service, amely egyébként a mai napig működik. A tulajdonosok, Kőrössy Zoltán, Váli Péter, Nagy Gábor és Novák László az első években a bepakolástól a felszolgáláson át a rendezvényt követő mosogatásig mindent maguk csináltak. Az első öt évben az összes bevételt visszaforgatták, így tudtak gyarapodni, és így lett a Gála a ’90-es évek végére Magyarország vezető cateringcége, évi 600 -700 rendezvénnyel.
Az Eventrend születése
Tíz évvel az indulás után középvállalattá váltak. Mivel több cégük is működött párhuzamosan, cégcsoporttá alakultak, ekkor már Eventrend néven. A nagy változás a korábbiakhoz képes az volt, hogy míg eddig a tulajdonosok mindenben részt vállaltak, ekkortól úgy érezték, eljött az idő, hogy a vezetői szerepeket megbízható embereknek adják át: az alapító-tulajdonosok rendezvényszervezőkből lassan vendéglátó-üzemeltetőkké váltak.
Partneri rendszer, egyéb átalakulások
A tulajdonosok sokszor szembesültek azzal, hogy gyakorlatilag kinevelték a saját konkurenciájukat. Többen is kiléptek tőlük, akik később több-kevesebb sikerrel megalapították saját vállalkozásukat. Tehát a legnagyobb feladat az volt, hogy fenn tudják tartani a munkatársak lojalitását, elégedettségét. Ezért hoztak létre egy unikális vállalatépítési és motivációs modellt, amit röviden partneri rendszernek hívnak. A már bevált szisztéma szerint a jól fejlődő, és a gondjaikra bízott egységet hatékonyan vezető kollégák előbb a leányvállalat ügyvezetőjévé, majd társtulajdonossá válhatnak egyes projektekben.
2007-ben Novák László kivált a tulajdonosi körből, Váli Péter pedig ma már nem aktív vezető, de egyenrangú tulajdonos továbbra is. A 2008-as recesszió alaposan megrángatta a holdingot, ez volt az első olyan gazdasági esemény, amely erősen érintette a portfoliót.
Bővülés, majd jönnek a viharfelhők
2014-ben tulajdonossá váltak a Zichy Park Hotelben, ez a szálloda jelenleg felújítás alatt áll, a tervek szerint 2025-ben nyílhat meg újra. A Zichy Park Hotel cégcsoporthoz kerülésével teljessé vált az Eventrend Group szakmai tevékenysége: Event, Gastro, Hotel. A szállodai portfoliónak ezután 6 tagja lett.
2020-ban a cégcsoport létezésének eddigi legnagyobb válságával nézett szembe. A covid okozta pandémia egy év alatt 10 milliárd forintnyi bevételvisszaesést, 400 kolléga elvesztését és a legtöbb egység hosszabb vagy rövidebb ideig tartó bezárását hozta magával. A cégcsoport minden forrását a túlélésre fordította. A legfontosabb munkatársak, a tapasztalatok, a szervezett működési rendszer és az értékek megőrzése lett a legfontosabb cél. A válság legsúlyosabb pillanataiban az Eventrend forgalma 4 milliárd forintra csökkent. A covid enyhülését követően az energiaválság és a magas kockázati szint miatt a cégcsoport teljes vezetése a bérelt szállodák üzemeltetésének visszaadása mellett döntött, ezt az Eventrend üzleti partnerével megállapodásban lépte meg.
Kisütött a nap, van még a bakancslistán várólistás szereplő
Az Eventrend az elmúlt 12 hónapban újra a csúcsra került. Az éves forgalom elérte a 20 milliárd forintos nettó forgalmat. Így a cégcsoport a 30. évét sikeres és prosperáló működéssel ünnepelheti.
Mint a kétnaposra sikeredett rendezvény mindkét alkalmával a két alapító-tulajdonos kifejtette, megvan a saját bakancslistájuk, amely ikonikus helyszíneket és egységeket foglal magába. Magyar és külföldi vendégek milliói látogatnak éves szinten ezekbe az egységeikbe: Gundel, Centrál Café, New York Cafe, Spoon - csak a legismertebbek ezek közül.
Céljuk, hogy a cégcsoport egységeivel hozzájáruljanak a város fejlődéséhez, az ide látogató emberek szívének meghódításához. Mindenekelőtt ezeket az ügyeket szeretnék tovább építeni és sikerre vinni. Reméljik, ezt tartogatja még számunkra a jövő!
Forrás: Eventrend / Turizmus Online