Magyarországon számos hazai sör receptúrájának meghatározó eleme a kukoricagríz - ez is hozzájárult a Dreher Classic könnyed fogyaszthatóságához. Az új Dreher Gold megalkotásánál a logóban szereplő háromszög szellemiségéhez tértek vissza.
Név, logó, csomagolás
„Az új recepttel megmozgatjuk a hazai sörpiacot és megmutatjuk, hogy a Dreher név 165 év után is egyet jelent a hagyományokra épülő innovációval. A márka úgy újul meg és válik jobbá, hogy közben semmit sem veszít abból, amiért a fogyasztói eddig szerették” – mondta Wilheim Gábor, a Dreher Sörgyárak marketingigazgatója.
„Arra törekedtünk, hogy pusztán az árpámalátára, komlóra és vízre épülő recepttel is meg tudjuk tartani a termék könnyen ihatóságát. A végleges verziót a fogyasztóink bevonásával választottuk ki. A legfontosabb célunk az volt, hogy az ő ízlésüknek feleljünk meg” – mondta el az új receptről Séra Péter, a Dreher Sörgyárak sörfőzőmestere.
Az új Dreher Gold kellemesen kesernyés, karakteres ízű, az eddiginél még aranylóbb színű, hófehér habkoronával. A Dreher Gold-ot a fogyasztók harmonikusabbnak, frissebbnek ítélték a Dreher Classic-nál és az új termék színe is jobban tetszik nekik.
A név, a márkalogó és a csomagolás is megújul, hiszen a gyártó célja, hogy ne csak tartalmában, de megjelenésében is erősítsen prémium pozícióján a Dreher Gold. „Büszkék vagyunk budapesti gyökereinkre és ezt megjelenítjük az új csomagoláson is, amely a modernség és hagyomány tiszteletének ötvözetét tükrözi. A dobozokra és a palackcímkékre a régi Erzsébet híd fotója került rá a Fortepan gyűjteményéből”– tette hozzá Wilheim Gábor.
„2017 márciusától a japán Asahi Csoport tagvállalataként működünk. A két cég közös értékeire támaszkodva alakítottuk ki a hosszútávú stratégiánkat, amely mentén kiváló minőségű prémium portfóliót alakítunk ki. A népszerű nemzetközi márkák forgalmazása mellett ennek az egyik legfontosabb mérföldköve a Dreher megújulása, vagyis a Dreher Gold bevezetése” – mondta Békefi Gábor, a vállalat vezérigazgatója.
460 millió korsó
A Dreher Gold – hasonlóan a Dreher Classic-hoz - a kiskereskedelemben 0,33, illetve 0,5 literes dobozban és üvegben lesz kapható, illetve 6*0,5 literes csomagolású dobozos és üveges multipackban.
A vendéglátóhelyeken ezen felül 30 és 50 literes hordós kiszerelésben , illetve tank sörként lesz elérhető az új termék.
A márkabevezetést TV reklám, közterületi és digitális kommunikáció, PR, erős vendéglátóhelyi és bolti kommunikáció, valamint mintaszórás támogatja.
Tavaly az előző évhez hasonlóan mintegy 2,5 millió hektoliter sört értékesített exporttal együtt a Dreher Sörgyárak Zrt.
A társaság évente mintegy 460 millió korsó sört készít. A társaság belföldi piaci részesedése 34,7 százalék volt tavaly. A 2017. április 1-december 31-re vonatkozó általános üzleti évet záró éves beszámoló eredménykimutatás szerint az értékesítés nettó árbevétele 46,4 milliárd forint, az adózás előtti eredménye pedig 473,7 millió forint volt.