Megújult a Fóti úti és a szegedi METRO áruház

A professzionális vevők igényeire reagálva, és az új többcsatornás nagykereskedelmi modell alkalmazásának szellemében alakítja át hazai áruházait a METRO.

A márciusban átadott budakalászi mintaprojekt után 2022. novemberétől két újabb áruház, a szegedi és a kelet-pesti METRO kezdheti meg magasabb hatékonyságú, kiemelt termékelérhetőséget és profi vásárlói élményt nyújtó működését.

 

Új stratégia 2021-től

A METRO nemzetközi cégcsoportja 2021-ben alapozta meg új üzleti stratégiáját, melyet a magyar leányvállalat a hazai viszonyokra igazítva adaptált. Az új stratégia fókuszában a két legfontosabb vevőcsoport, a vendéglátóipari és a kiskereskedői vásárlók jobb kiszolgálása áll, vállalati oldalról pedig a hatékonyság és a folyamatok egyszerűsítése volt a prioritás.  Ezt a célt szolgálják az áruházak – kiemelten a vevőtér – átalakulása mellett a kiszállítási üzletág bővítése, az online piactér kiterjesztése, valamint a digitális jelenlét és szolgáltatások körének növelése is.

 

Vevőtér átalakítás és energiahatékonyság több szinten

A vevőtér kialakítását érintő átalakításokat az energiahatékonysági és korszerűsítési beruházásokkal együtt végezték el oly módon, hogy technikailag egyetlen napra se kelljen bezárnia az áruházaknak, miközben a lehető legrövidebb idő alatt, a vásárlók lehető legkisebb zavarásával menjen végbe a folyamat.

A vásárlói útvonal lerövidült, szélesebb közlekedőfolyosók szolgálják a kényelmes nagybani vásárlást. A vásárlói igényekhez igazítva az áruházi térben nagyobb lett az élelmiszereket kínáló terület. A termékelhelyezéseket a nagykereskedelmi jelleghez igazították: ez 30-40%-kal több raklapos kihelyezést, a polcok nagyobb kiszerelésű termékekkel, egységcsomagokkal való feltöltését, és új árazási politika érvényesítését is jelentette.

A közös ki- és bejárat kialakításával a vevőszolgálat és kassza terület egy térbe került, s ez a változás a hatékonyság mellett – vevőfogadó munkatárs alkalmazásával – egy bizalomtelibb, mélyebb üzleti kommunikációra is lehetőséget ad.

A Fóti úton található METRO áruház átalakulása különösen látványos volt: a 10.000 négyzetméteres komplexum merőben új, letisztult megjelenést kapott, de Szegeden is jól látható a professzionális vevők felé való nyitás.

Az átalakulás egyben üzenet is: a METRO szakít korábbi kereskedelmi és marketing gyakorlatával, és nagykereskedelmi csúcsokra tör.

 

A nagykereskedelem új korszaka

„Új fejezetet nyitunk a nagykereskedelem történetében. A jövőben a szektor megkerülhetetlen kulcsszereplője lesz a METRO, s készen állunk arra, hogy vendéglátóipari, kiskereskedelmi, kisvállalkozó és irodai ügyfeleinket támogassuk szolgáltatásainkkal a kihívásokkal teli gazdasági környezetben. Nagy hatékonyságú raktáráruházaink mellett az ő érdekeiket szolgálják digitális megoldásaink és kiszállító üzletágunk fejlesztése is.” – foglalta össze a vállalat céljait  Thierry Guillon-Verne, a METRO vezérigazgatója a kelet-pesti egység átadásán.

Majd hozzátette, hogy partnereik számíthatnak arra, hogy az alapvető cikkekből piacvezető termékelérhetőséggel rendelkeznek majd, a most 3700 cikkből álló „Többet olcsóbban” termékek körét pedig jövő év elejétől tovább bővítik.

 

 

 

Forrás: METRO / Turizmus Online


Hajnali 1-ig nyitva minden brit pub – győzelmet ünnepelnek

Hajnali 1-ig nyitva minden brit pub – győzelmet ünnepelnek 

Hajnali 1-ig nyitva tarthatnak a pubok a brit győzelem 80. évfordulóján.
Tízéves a budapesti topétterem, legendás túrógombócuk maradt az étlapon

Tízéves a budapesti topétterem, legendás túrógombócuk maradt az étlapon 

Tízéves az egerszalóki St. Andrea Szőlőbirtok értékeit továbbgondoló, 2015-ben az Eiffel Palace épületében megnyitott St. Andrea Restaurant.
A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert

A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert 

A Római-part legendás sörkertje 1983 óta a budapesti nyár kihagyhatatlan része.
Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester

Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester  

A Mozium étterem vezetősége hivatalos közleményben tájékoztatta vendégeit a közelmúltban történt jelentős belső változásokról.
Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar

Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar 

A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és az idén is hasonlóra vagy enyhe csökkenésre számít a Magyar Édességgyártók Szövetsége.
Új trendek a gin piacon

Új trendek a gin piacon 

A főváros egyik legnépszerűbb ginfesztiválja idén új trendek felé nyit.
Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás

Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás 

Tippek a séftől.
Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon

Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon 

Vége a böjtnek, jöhet a nagy eszem-iszom.
Furmintok csatája Franciaországban

Furmintok csatája Franciaországban 

A Patricius Borház Profundum Furmintja lett Bordeaux-ban a befutó.
Bajban a hazai sörfőzdék

Bajban a hazai sörfőzdék 

A Kisüzemi Sörfőzdék Egyesülete szerint versenytorzító hatásúak szerződéses gyakorlatok.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.