METRO-kampány az éttermek életben maradásáért

A cég világszerte mindenkit arra buzdít, hogy támogassa a gasztronómiát.

A METRO széleskörű globális kampányba kezdett a televízióban és a közösségi médiában, amely 18 országban kerül bemutatásra. A kampány arra hívja fel a fogyasztók figyelmét, hogyan árnyékolja be a COVID-19 a gasztronómiai ágazat karácsonyi üzletmenetét. Ugyanakkor azt is megmutatja, hogy van lehetőség a karantén alatt is kis lazításra, ünnepi pillanatokra.

A globális COVID-19 járvány hatásai a vendéglátás ágazatot különösen súlyosan érintették. A kormányzati szigorítások, a fogyasztók körében kialakult bizonytalanság, valamint a vállalkozások üzleti kilátásai nem sok jóval kecsegtetnek a következő hónapokra. Gasztronómiai partnerei és vevői támogatása érdekében a német cégcsoport történetében először széleskörű karácsonyi reklámkampánnyal fordul a nagyközönséghez.

A „Hagyja pihenni egy kicsit a konyháját is” kampánnyal arra ösztönzi az embereket, hogy kedvenc ünnepi ételeiket idén étteremből rendeljék meg. Az elmúlt hónapok után, amikor a napi élet, annak minden új és régi kihívásával együtt az emberek otthonára korlátozódott, lehet egy kicsit lazítani a konyhában.

„A kampány Magyarországon közösségi médiafelületeken jelenik meg. A METRO Magyarország ezzel a kezdeményezéssel is támogatni szeretné a szálloda- és vendéglátóipari szektor területén működő vásárlóit. Ehhez az időszakhoz illeszkedő termékportfóliónk, és pl. ingyenes digitális szolgáltatásaink mellett - melyek segítik az éttermeket abban, hogy házhozszállításra rendeléseket tudjanak felvenni - most ezzel a kampánnyal is segíteni szeretnénk a vendéglátásban dolgozókat ",  mondta Biró Ferenc, a cég hazai marketing osztályvezetője.

„Filmünkkel közvetlenül a végfogyasztót szólítjuk meg, hogy ezzel támogassuk a fennmaradásukért küzdő vendéglátóipari vállalkozásokat. Sokan főztek otthon az elmúlt időszakban, olyanok is, akik korábban ezt nem tették. Most azonban azt javaslom, egy kicsit pihenjen mindenki az ünnepi időszakban, így sok éttermi vállalkozás teheti elkötelezetten azt, amiért ezt a szakmát választották: főzhetnek a vendégeiknek, és nem utolsó sorban bevételhez juthatnak az ünnepi időszakban", mondta Bősze Ákos, a METRO HoReCa üzletfejlesztési vezetője.

A „Hagyja pihenni egy kicsit a konyháját is” kampányfilm itt tekinthető meg.

 

 

 

Forrás: Turizmus Online


Nyári ízek újrahangolva  – a Kozmo Hotel új szezonális étlapján

Nyári ízek újrahangolva – a Kozmo Hotel új szezonális étlapján 

Feith Attila executive séf vezetésével a szálloda nyári étlapja idén is ízutazásra hívja a vendégeket.
Pink csészék, elkötelezett női tulajdonos, induló rózsaszín kávézó üzletlánc

Pink csészék, elkötelezett női tulajdonos, induló rózsaszín kávézó üzletlánc 

A most induló Women in Coffee program célkitűzései között szerepel a női baristák szakmai fejlesztése.
Kortárs magyar írók kedvencei a VakVarjú egységeiben

Kortárs magyar írók kedvencei a VakVarjú egységeiben 

Június 5-től ismét étlapra kerülnek népszerű hazai íróink a VakVarjúkban.
Kovász, kreativitás, kézművesség – melyik kenyér lesz a nyertes?

Kovász, kreativitás, kézművesség – melyik kenyér lesz a nyertes? 

2025. június 4-én lezárul a Szent István napi kenyérverseny.
Két szakácssapka a kassai Márai Bistro-nak

Két szakácssapka a kassai Márai Bistro-nak 

A Hotel & More Group által üzemeltetett kassai Márai Bistro újabb mérföldkőhöz érkezett.
Hétvégén Gyulai Pálinkafesztivál

Hétvégén Gyulai Pálinkafesztivál 

Péntektől vasárnapig rendezik meg a 25. Gyulai Pálinkafesztivált a vár előtti téren.
Újra megrendezésre kerül az Avasi Kvaterka

Újra megrendezésre kerül az Avasi Kvaterka  

A Kvaterka idén lett hétéves, ezért úgy gondolták a szervezők, ideje felfrissülni.
 lsmét szent a béke az Aldi-testérek között?

lsmét szent a béke az Aldi-testérek között? 

Több mint hatvan év után egyesülhet az Aldi Nord és az Aldi Süd.
Új piacra törnek be a hazai food truck-osok

Új piacra törnek be a hazai food truck-osok 

Szlovákia felé indulnak a hazai food truck-ok.
Jön a nyárindító bor és pezsgő ünnep

Jön a nyárindító bor és pezsgő ünnep  

A rendezvény 2025. június 4-9. között várja a látogatókat.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.