A Good Goods Amerika-szerte jelenleg 60 bortermelővel és -márkával, valamint számos kiskereskedővel együttműködésben működteti a programot. Az alkalmazott mechanizmus szerint a vállalkozás első lépésben a saját nevével fémjelzett, szabványosított palackokat bocsát a borászok rendelkezésére, akik immár a saját italukkal teletöltve továbbítják azokat a kiskereskedők részére. Miután a fogyasztók megvásárolták, majd pedig megitták a borokat, ahelyett, hogy kidobnák, a saját jól felfogott érdekükben a partnerségben részt vevő üzletek valamelyikébe visszaviszik az üvegeket. Ez azért éri meg a vevőknek, mert így a következő bevásárláskor 1 dolláros kedvezményt kaphatnak. A palackok ezt követően ismét a Good Goods birtokába kerülnek. A cég ekkor egy kívülálló vállalattal fertőtlenítteti a tartályokat, hogy aztán újfent, és ki tudja még hányszor megismétlődhessen a ciklus.
A program keretében a jelenleg több mint 50 közreműködő, New York-i és New Jersey-i kiskereskedőnél eddig 20 000 boros üveget adtak le vásárlók. Az üzlet modell életképességének fényes bizonyítéka, hogy a Good Goods várólistája alapján a mostanáig bevont partnerek mellett pillanatnyilag 100 további kiskereskedő kutatja a csatlakozás lehetőségét.
Forrás: Store Insider