Starbucks: hét

Megnyitotta kapuit a Starbucks Magyarország hetedik, egyben legújabb kávézója a Deák Ferenc tér és a Fashion Street sarkán.

A kávézó belső terének kialakítására két népszerű Starbucks-stílus, az artisan és a heritage jellemző. Míg az előbbi az amerikai nagyvárosi piacok hangulatát hozza el nekünk, utóbbi az első, a Seattle-i Pike Place Marketen található Starbucks kávézó kereskedelmi gyökereit idézi. A kávézó 162 négyzetméteres belső térrel, illetve egy 100 négyzetméteres terasszal várja vendégeit. Az új üzletben összesen 90 ülőhelyet alakítottak ki.

A hetedik üzlet megnyitása nem csak elhelyezkedése miatt különleges a Starbucks Magyarország számára, hanem azért is, mert idén júniusban ünneplik kétéves évfordulójukat. A vásárlók visszajelzései, illetve a folyamatosan növekvő üzletszám jól mutatja, hogy a Starbucksnak helye van a hazai kávéházi kultúrában. Az elmúlt két év alatt sikerült meghonosítani a Starbucks által képviselt értékeket, melyek a közösségben, a minőségi kávékban és az elhivatott Partnerekben rejlenek.

„Nagyon büszkék vagyunk új kávézónkra, illetve mindarra, amit az elmúlt két évben elértünk. A Starbucks Magyarország fejlődését vásárlóink elégedett visszajelzései segítik, s célunk továbbra is az, hogy a legjobbat nyújtsuk” – mondta el Szabó Orsolya, a Starbucks marketing specialistája.

2011-ben a Starbucks Magyarország 625 millió összforgalmat ért el, jelenlegi munkavállalói állománya 85 fő. Tavaly globális szinten a kávézólánc 149 000 alkalmazottat foglalkoztatott, Magyarországon az átlagos munkavállalói állomány 61 fő volt. A vállalat első hazai egysége két évvel ezelőtt nyílt meg. A 2011-es adózás utáni eredmény mínusz 218 millió forint volt, a vállalat azonban bízik benne, hogy a befektetések néhány éven belül megtérülnek, hiszen számos pozitív visszajelzés érkezik a vendégektől nap mint nap.

A hetedik Starbucks kávézó megnyitóján a jelképes szalagot ismét Eleni Tsakopoulos Kounalakis, az Egyesült Államok magyarországi nagykövete vágta át. „Azért szeretek a Starbucks-ba járni, mert itt úgy érzed, minden lehetséges. Leülsz egy asztalhoz, szörfözöl a neten, olvasgatsz egy könyvet, és arra gondolsz, ma mit fogsz tenni, hogy jobbá tedd a világot”- mondta el.


Bezár a Balaton térségének első vegán étterme

Bezár a Balaton térségének első vegán étterme 

Hét év után bezár az ikonikus étterem.
Vége a strandidénynek - a balatoni fagylaltosok összegezték az idei szezont

Vége a strandidénynek - a balatoni fagylaltosok összegezték az idei szezont 

Legtöbbjüknél az idei forró nyáron jelentősen megnőtt a forgalom.
Fedezzük fel újra a zöldségeket!

Fedezzük fel újra a zöldségeket! 

Napjainkban mind többen hagyják el a húst, és köteleződnek el a vegetáriánus vagy a vegán táplálkozás mellett, akár átmeneti jelleggel (pl. a veganuár alatt), akár véglegesen.
Betiltanák a vendéglátóhelyek teraszain a dohányzást

Betiltanák a vendéglátóhelyek teraszain a dohányzást 

Az új szabályozást azzal magyarázzák, hogy a korábbi, 2009-es szabályozás óta sokat változott a dohánypiac.
Újabb étteremben húzzák le a rolót - ezúttal Szolnokon

Újabb étteremben húzzák le a rolót - ezúttal Szolnokon 

A megemelkedett költségek, a sok bizonytalanság és nehézség arra késztette őket, hogy meghozzák ezt a fájdalmas döntést.
Athén a világ egyik legmenőbb gasztronómiai úti célja

Athén a világ egyik legmenőbb gasztronómiai úti célja 

Annak ellenére, hogy mindössze 627 ötcsillagos étteremmel és 31 Michelin-besorolású helyszínnel rendelkezik, úgy tűnik, Athén megnyerte magának a felmérés résztvevőit.
Jön a Nápolyi Pizzériák Éjszakája

Jön a Nápolyi Pizzériák Éjszakája 

 A kezdeményezés idén még több pizzériával/étteremmel folytatódik - az ország számos pontján. 
Tokaji borok sikerét hozta az idei borverseny

Tokaji borok sikerét hozta az idei borverseny 

Tokaji borok bizonyultak a legjobbnak a 3. Winelovers Wine Awards nemzetközi borversenyen, amelynek eredményeit szombaton hirdették ki a budapesti Corinthia Hotelben megtartott Winelovers 100 Nagykóstolón.
Így kapcsolódik össze az alkoholtrendek változása és a turizmus

Így kapcsolódik össze az alkoholtrendek változása és a turizmus 

A Spirit Tourism egy gyorsan fejlődő ágazat, ami lehetőséget kínál a helyi turizmus növekedésére, ezáltal munkahelyek teremtésére és a helyi gazdaságok fellendítésére.
Stratégiai partnerség egy rummal?

Stratégiai partnerség egy rummal? 

Bizony, a mai világban ez nagyon is megtörténhet. Hiszen az imént jelentették be, hogy a FLAVA Kitchen & More lett az Eminente rum márka első hazai képviselője.

Interjú

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.
Ariana Grüll: Az építészeknek túl kell lépniük a nemzetközi trendek puszta követésén

Ariana Grüll: Az építészeknek túl kell lépniük a nemzetközi trendek puszta követésén 

A Klasszis TopDesign 2024 verseny egyik zsűritagja, Ariana Grüll a tavalyi versennyel kapcsolatos tapasztalatairól mesélt, és arról, hogy mit vár az idei pályaművektől.