Superbrands díjas lett a Tchibo

Superbrands díjat kapott a Tchibo, az őrölt-pörkölt kávépiac egyik vezető forgalmazója, a minőségi kávézás nagykövete.

A Superbrands program célja, hogy felhívja a figyelmet a márka, a minőség és az elismertség egységének jelentőségére. Idén hatodik alkalommal ült össze a 16 tagú, független szakemberekből álló zsűri, akik érdemesnek találták a Tchibót arra, hogy a vállalat egy évig viselje a Superbrands 2010 díjjal járó minőségi elismerést. A Superbrands kezdeményezés célja kettős: egyrészt az, hogy reflektorfénybe állítsa a kiemelkedő márkákat, másrészt hogy követendő példaként említse azokat a fejlődni és tanulni kívánó piaci szereplők részére.

„Nagy öröm számunkra, hogy elnyertük a Superbrands címet, hiszen ez alkalommal független, szakértői szakmai körtől kaptunk elismerést tevékenységünkre és termékeinkre, valamint arra a törekvésünkre, hogy a kávék szakértőjeként az igényes kávéfogyasztásra hívjuk fel a lakosság figyelmét” – mondta el Andrzej Jackiewicz a Tchibo Budapest Kft ügyvezető igazgatója. Úgy hisszük, hogy a díj elnyerésében komoly szerepet játszott a Tchibo 60. éves jubileumi évében meghirdetett, a kávé kategóriában egyedülálló „Együtt az óvodákért!” kezdeményezésünk” – tette hozzá az ügyvezető.A Superbrands díj 5 földrész 86 országában jelent különleges minősítést, és egyértelműen a minőségi termékek védjegye is egyben.

Feszült hangulat a borászok körében: Wáberer  kijelentése kiverte a biztosítékot

Feszült hangulat a borászok körében: Wáberer kijelentése kiverte a biztosítékot 

A borásztársadalom nem nézi jó szemmel az alkoholmentességre buzdító kampányt – szerintük ezzel a hazai borkultúra hitelessége is sérül.
Időutazás a Folly Arborétumban

Időutazás a Folly Arborétumban 

A badacsonyörsi arborétum a nyári hónapokban is ideális úti cél.
Kihirdették Magyarország legjobb éttermeit – Itt a 2025-ös toplista

Kihirdették Magyarország legjobb éttermeit – Itt a 2025-ös toplista 

Június 16-án, hétfőn este rendezték a hazai gasztronómiai élet legrangosabb eseményét, a Dining Guide Év Étterme Gálát.
Hétvégén Somlói Borgála

Hétvégén Somlói Borgála 

Borkultúra, hagyomány és élmény egyetlen hétvégén.
Kiemelkedő vidéki vállalkozásokat díjaztak

Kiemelkedő vidéki vállalkozásokat díjaztak 

Közös célért – 6 millió forint adomány gyűlt össze.
Új imázsfilm a magyar borról – Videó a cikkben

Új imázsfilm a magyar borról – Videó a cikkben 

Új nemzetközi imázsfilmmel pozicionálja újra Magyarországot a borvilág térképén a Magyar Bormarketing Ügynökség.
Hazai borászoknak üzent Nagy Márton: jön a kormányzati segítség

Hazai borászoknak üzent Nagy Márton: jön a kormányzati segítség 

Növelni kell a palackos borok exportját, amihez a magyar kormány minden segítséget megad, mondta a miniszter egy csütörtöki balatoni nyitóeseményen.
Bartenderek új generációja – 22 milliós segítség a Coca-Cola HBC-től

Bartenderek új generációja – 22 milliós segítség a Coca-Cola HBC-től 

A Bar Me Tender ingyenes bartenderképzés immár negyedik éve segíti a vendéglátós szakma új generációját.
Hamis élelmiszerek, többmilliárdos károk

Hamis élelmiszerek, többmilliárdos károk 

Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok.
Piacbővítésre készül a multi üzletlánc hazai tagja

Piacbővítésre készül a multi üzletlánc hazai tagja 

Az Auchan Magyarország stratégiai partnerségre lép a Winelovers Wine Awards borversennyel.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.