A Superbrands program célja, hogy felhívja a figyelmet a márka, a minőség és az elismertség egységének jelentőségére. Idén hatodik alkalommal ült össze a 16 tagú, független szakemberekből álló zsűri, akik érdemesnek találták a Tchibót arra, hogy a vállalat egy évig viselje a Superbrands 2010 díjjal járó minőségi elismerést. A Superbrands kezdeményezés célja kettős: egyrészt az, hogy reflektorfénybe állítsa a kiemelkedő márkákat, másrészt hogy követendő példaként említse azokat a fejlődni és tanulni kívánó piaci szereplők részére.
„Nagy öröm számunkra, hogy elnyertük a Superbrands címet, hiszen ez alkalommal független, szakértői szakmai körtől kaptunk elismerést tevékenységünkre és termékeinkre, valamint arra a törekvésünkre, hogy a kávék szakértőjeként az igényes kávéfogyasztásra hívjuk fel a lakosság figyelmét” – mondta el Andrzej Jackiewicz a Tchibo Budapest Kft ügyvezető igazgatója. Úgy hisszük, hogy a díj elnyerésében komoly szerepet játszott a Tchibo 60. éves jubileumi évében meghirdetett, a kávé kategóriában egyedülálló „Együtt az óvodákért!” kezdeményezésünk” – tette hozzá az ügyvezető.A Superbrands díj 5 földrész 86 országában jelent különleges minősítést, és egyértelműen a minőségi termékek védjegye is egyben.
„Nagy öröm számunkra, hogy elnyertük a Superbrands címet, hiszen ez alkalommal független, szakértői szakmai körtől kaptunk elismerést tevékenységünkre és termékeinkre, valamint arra a törekvésünkre, hogy a kávék szakértőjeként az igényes kávéfogyasztásra hívjuk fel a lakosság figyelmét” – mondta el Andrzej Jackiewicz a Tchibo Budapest Kft ügyvezető igazgatója. Úgy hisszük, hogy a díj elnyerésében komoly szerepet játszott a Tchibo 60. éves jubileumi évében meghirdetett, a kávé kategóriában egyedülálló „Együtt az óvodákért!” kezdeményezésünk” – tette hozzá az ügyvezető.A Superbrands díj 5 földrész 86 országában jelent különleges minősítést, és egyértelműen a minőségi termékek védjegye is egyben.