Olyan marketingjavaslatokat várnak, melyek segítségével Budafok határozott helyet foglalhat el Budapest turisztikai térképén, úti célként és szakmai elhelyezkedési lehetőségként egyaránt. A pályázat a bor- és pezsgőkészítés megismertetését helyezi fókuszba.
Az önkormányzat arra vár ötleteket, hogyan tenné a budafoki borkultúrát és turizmust márkává, és hogyan építené fel a kerület turisztikai arculatát. A pályázatok egyénileg és csapatban egyaránt benyújthatók. A kerület új arculatának megalkotására minden 18. életévét betöltött, de 35 évnél nem idősebb magyar, illetve európai uniós állampolgár jelentkezhet, az önkormányzat nem köti végzettséghez vagy szakmai tudáshoz a jelentkezést.
Az első helyezett nyereménye 300 ezer forint, a 2. helyezett 200 ezer forintot, a 3. pedig 100 ezer forintot kap, és minden díjazott a Magyar Turisztikai Ügynökség által felajánlott 4 borból álló borcsomagot.
Forrás: MTI