A hazai pizza-lánc első egysége a pesti Belvárosban, a Nádor utcában nyílt. A teljes hálózat kiépítése várhatóan 12-18 hónap alatt valósul meg. A második ütemben a budapesti helyszíneken túl vidéki franchise egységeket is nyitnak. „Egyedi kommunikációs stratégiával és ehhez kapcsolódó kampánnyal kívánunk megjelenni a piacon. Első kampányunk egy éven át aktív. Megrendelőink között álomutazásokat sorsolunk ki”, mondta a nyitást követően Huszár Gábor az étteremlánc marketing igazgatója. „Az idén mennyi pénzed jut nyaralásra? „Álomutazást egy pizza áráért?” szlogen kommunikációja sajtóhirdetésekben – online felületen jelenleg egy napilapos portálon fut, POS eszközökkel valamint az étterem saját honlapján is megjelenik. Még egy újdonságról számolt be az igazgató: „Mivel az étterem az elmúlt hónapokban a hazai művészvilág kedvelt találkozó helye lett, így létrehoztuk a Pizza Oscar díjat, amelyet szakmájában kiemelkedő teljesítményt nyújtó, ismert és elismert művészek vehetnek majd át. A díjazottak listáját háromfős kuratórium állítja össze, akik közül a vendégek szavazhatnak. A díjazottak névadói is lesznek egyben az általuk kedvelt alapanyagokból összeállított pizzának.”
Új hazai étteremlánc: itt a Pizza Oscar
Megnyitotta első éttermét a legújabb hazai étteremlánc. A hálózat mintegy 8-10 frekventált helyen lévő üzlettel- teljesen azonos arculatú, termékpalettájú és ízvilágú egységekből valósul majd meg. A helyszíni fogyasztáson túl az egységek mindegyike házhoz is szállít, Budapest teljes területén.
Zöld lámpa a szupermarketlánc első bolti kocsmájának
A tervek szerint a kocsma a dundonaldi üzletben kap helyet, amely a Lidl reményei szerint új vásárlókat vonz majd az üzletbe.
Michelin-ajánlás Szatmár-Bereg egyik éttermének
A két ikonikus piros tábla mellett a harmadik is ott „tündököl” a Stílusos Vidéki Éttermiségivel (SVÉT-tel) együtt.
Megvan, ki kapta 2024-ben az Év Vendéglőse címet
A díjat 2001-ben alapította az MVI, a győztes kiválasztásakor az általa végzett munka minősége, szakmai magatartása és közéleti tevékenysége számít.
Újult elemekkel gazdagítva rendezik idén a derecskei disznótort
Főleg az „új elemek” hangzik izgalmasnak ebben a hírben.
Beszáll a Coca-Cola a személyzet nélküli boltnyitásos üzletágba
Mintegy 250 millió forintot fordítanak erre Magyarországon. A bolt működésében az MI kiemelt szerephez jut.
Ha február, akkor Kávébár Bazár
A jubileumi, tizenötödik KávéBár Bazár rendezvénynek a Millenáris B épülete, a nagycsarnok ad otthont.
Üdítőket hív vissza a multicég Európában
Európa néhány országában visszahívott bizonyos üdítőitalokat a Coca-Cola, mert „magasabb szintű” klórátot tartalmaznak.
A Lidl csökkenti a tojás árát
A lépés nem meglepő.
Gasztrorendezvény Szlovákiában
Új ételek, élő főzés és technológiák a HoReCa szegmens számára – ételek és italok széles választéka Szlovákiából és külföldről, technológiák és konyhai berendezések.
Van az az étel, ami még a koreai influenszeren is kifog
A dél-koreai mokpang influenszer, aki napjainkban Budapesten hódít hatalmas étvágyával, úgy tűnik, legyőzőre talált néhány kolbász és hurka képében.
Interjú
Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.