A 2018-ban alapított egyesület célja az egri borvidék ismertségének növelése, kiemelten fókuszálva a fiatal, akár kezdő borfogyasztókra. Ennek érdekében indították el kommunikációs projektjüket Egri Bor Most néven, eddig olyan közösségimédia-csatornákon keresztül, mint a Facebook és az Instagram.
„Az új eszköz célja is az, hogy a jelenleg megszokott honlapsablonoktól eltérően mutassuk be az Egri borvidéket az online térben. Ennek megvalósításában az edukáció mellett kiemelt szerepet szánunk a szórakoztatásnak. Ez sok érdekes, aktuális és vizuálisan vonzó témával valósítható meg", fogalmazza meg Gál Tibor borász.
A cél elérése érdekében egy nem statikus honlap készült. A közösségi média és az online magazinok világától inspirálva olyan felületet alakítottak ki, amely folyton változik, és megjeleníti azokat a tartalmakat, amelyek izgalmasak lehetnek a borvidék aktuális történései iránt érdeklődőknek. Aki felmegy az oldalra, tájékozódhat borkóstolókról, boros eseményekről, újságcikkeket, interjúkat olvashat, megnézheti, hogy milyen a szőlő a dűlőkben, vagy éppen ki házasít egri bikavért.
Az Egri Borműhely tagjai: Bolyki Pincészet és Szőlőbirtok, Eszterházy Károly Egyetem, Gál Tibor Pincészet, Juhász Testvérek Pincészete, Ostoros Családi Pincészet, Petrény Winery, St. Andrea Szőlőbirtok, Thummerer Pincészet és Szőlőbirtok, Tóth Ferenc Pincészet.
Forrás: Wineglass Communication