A programban leginkább vendéglátó-ipari helyek vehetnek részt, magánszemélyek csak úgy, ha a cigarettahulladékot elviszik a gyűjtőpontokra. Az akció célja az, hogy minél kevesebben szennyezzék a környezetüket.
A cég első hazai akciója 2012 tavaszán indult és 2013 júniusáig tartó csokipapírgyűjtés volt, amelyhez 456 gyűjtőponton 90 ezer ember csatlakozott. Ezt követte a chipseszacskóprogram: egy zacskóért, illetve csokipapírért darabonként két forintot fizetnek a gyűjtőknek – eddig egymillió forintot fizettek „vissza” a csokicsomagolások után. Most decemberben pedig egy állatmentéssel foglalkozó alapítvány jut 100 000 forinthoz. A chipses¬zacskókat többszörösen összepréselik, ledarálják, majd a granulátumból műanyag cikkeket készítenek, például táskát, locsolókannát.