Érthetően. Mert a pincérnek fel kell(ene) hívnia a - borlap mellett - néhány alapvető dologra a figyelmet.
Szárazat óhajt vagy édeset? Mit fog enni? Melyik pincészetet preferálja? Könnyed aperitifnek szánja, vagy csak egy laza, beszélgetés közbeni kortyolgatáshoz?
Bár a vendégek, vásárlók több mint háromnegyede ma „sem ért” a borhoz, az elmúlt évtizedek alatt jelentősen fejlődött itthon is a borkultúra. Miközben az elmúlt 30 évben erősen visszaesett a fogyasztás, és mintha a mennyiség helyett a minőség lenne egyre fontosabb.
Egyre kevesebben akarnak - kis falusi kocsmában sem - becsiccsenteni bortól. Ha éppen ily módon akarnának kizökenni a valóságból, mást kortyolnak.
Társlapunk, az mfor.hu a következő tematika mentén haladva ad hiteles látleletet az aktuális magyar borfogyasztási szokásokról:
- Az online értékesítés segített
- Népszerűbb a fehér
- A száraz a divat, de fogy az édes is
- Az új trendet a fiatalok alakítják
- Műanyag csavar vagy parafadugó?
- Borkóstoló, online
Forrás: Mfor