2011 Legjobb Márkája: Kempinski

A Kempinski luxusszálloda-csoport nyerte a Best Brand díjat a “Legjobb Szolgáltató” kategóriában. A szállodacsoport képviselője február 9-én egy pazar gálaest keretében Münchenben vette át a kitüntetést.

Európa legrégebbi szállodacsoportja nyerte a Best Brands (Legjobb Márka) díjat a “Legjobb Szolgáltató” kategóriában. A rangsorban az első helyet elnyerő luxusszálloda-csoport után Németország legnagyobb bankja, a Direktbank ING DiBa és a Lufthansa következik. Németországban így a Kempinskit a legsikeresebb márkák között, a Volkswagennel, a Legoval és az Apple-lel együtt tartják számon. A szállodacsoport képviselője február 9-én egy pazar gálaest keretében Münchenben vette át a kitüntetést.

“A felmérésekben minden szolgáltatási területen kiemelkedett a Kempinski” -mondta Sigfried Högl, a GfK vezérigazgatója. A GfK egyike a Best Brand díjat odaítélő szervezeteknek. “A Kempinski stratégiájának egyedülálló és decentralizált jellegét emelték ki a megkérdezettek és ez nyomott a legtöbbet a latban a kategória megnyerésében.

“Szolgáltatásaink minőségének elismerése nagy büszkeséggel tölt el bennünket. Őszinte vendégszeretetünk legkiválóbb megnyilvánulása, hogy szívből jövő mosollyal végezzük munkánkat – és ezt észre lehet venni.” - mondta Reto Wittwer, a Kempinski elnök-vezérigazgatója. “Minden vendégre egyéni figyelmet fordítunk, ez az, ami a Kempinskit különlegessé teszi. Célunk, hogy minden egyes vendégünknek testreszabott szolgáltatást nyújtsunk, és ne csak vágyaikat teljesítsük, hanem elvárásaikat is meghaladjuk. Így szeretnénk feledhetetlen pillanatokat szerezni számukra. Az, hogy vendégeinktől jött az elismerés, még nagyobb megtiszteltetéssé teszi ezt a díjat számunkra.”

Az teszi a Best Brands díjat különlegessé, hogy a nyertest nem egy zsűri, hanem maguk a fogyasztók választják. A márkákat a GfK, egy neves német piackutató cég vizsgálta, és több kategóriában értékelte azokat. A “Legjobb Szolgáltató” kategóriában elsősorban a döntéshozókra és a véleményformálókra fókuszáltak. Az idei ranglistát 850 fő megkérdezésével készítették, akiket 2010 októberében és novemberében olyan indikátorokról kérdeztek, mint teljesítmény, megbízhatóság, hozzáférhetőség és hírnév. A megkérdezettek mindegyike havi 3500 eurónál többet keres, beosztásuk szerint a következő megoszlásban: 52% vezető, 22% legalább 10 főt foglalkoztató magánvállalkozó, 17% szabadúszó, 9% közalkalmazott vagy köztisztviselő. A felmérés során a legismertebb márkák szűkített listáját használták alapul. Az előző években a Gucci, a Google és a Canon nyerte a Best Brands díjat.


Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.