2011 Legjobb Márkája: Kempinski

A Kempinski luxusszálloda-csoport nyerte a Best Brand díjat a “Legjobb Szolgáltató” kategóriában. A szállodacsoport képviselője február 9-én egy pazar gálaest keretében Münchenben vette át a kitüntetést.

Európa legrégebbi szállodacsoportja nyerte a Best Brands (Legjobb Márka) díjat a “Legjobb Szolgáltató” kategóriában. A rangsorban az első helyet elnyerő luxusszálloda-csoport után Németország legnagyobb bankja, a Direktbank ING DiBa és a Lufthansa következik. Németországban így a Kempinskit a legsikeresebb márkák között, a Volkswagennel, a Legoval és az Apple-lel együtt tartják számon. A szállodacsoport képviselője február 9-én egy pazar gálaest keretében Münchenben vette át a kitüntetést.

“A felmérésekben minden szolgáltatási területen kiemelkedett a Kempinski” -mondta Sigfried Högl, a GfK vezérigazgatója. A GfK egyike a Best Brand díjat odaítélő szervezeteknek. “A Kempinski stratégiájának egyedülálló és decentralizált jellegét emelték ki a megkérdezettek és ez nyomott a legtöbbet a latban a kategória megnyerésében.

“Szolgáltatásaink minőségének elismerése nagy büszkeséggel tölt el bennünket. Őszinte vendégszeretetünk legkiválóbb megnyilvánulása, hogy szívből jövő mosollyal végezzük munkánkat – és ezt észre lehet venni.” - mondta Reto Wittwer, a Kempinski elnök-vezérigazgatója. “Minden vendégre egyéni figyelmet fordítunk, ez az, ami a Kempinskit különlegessé teszi. Célunk, hogy minden egyes vendégünknek testreszabott szolgáltatást nyújtsunk, és ne csak vágyaikat teljesítsük, hanem elvárásaikat is meghaladjuk. Így szeretnénk feledhetetlen pillanatokat szerezni számukra. Az, hogy vendégeinktől jött az elismerés, még nagyobb megtiszteltetéssé teszi ezt a díjat számunkra.”

Az teszi a Best Brands díjat különlegessé, hogy a nyertest nem egy zsűri, hanem maguk a fogyasztók választják. A márkákat a GfK, egy neves német piackutató cég vizsgálta, és több kategóriában értékelte azokat. A “Legjobb Szolgáltató” kategóriában elsősorban a döntéshozókra és a véleményformálókra fókuszáltak. Az idei ranglistát 850 fő megkérdezésével készítették, akiket 2010 októberében és novemberében olyan indikátorokról kérdeztek, mint teljesítmény, megbízhatóság, hozzáférhetőség és hírnév. A megkérdezettek mindegyike havi 3500 eurónál többet keres, beosztásuk szerint a következő megoszlásban: 52% vezető, 22% legalább 10 főt foglalkoztató magánvállalkozó, 17% szabadúszó, 9% közalkalmazott vagy köztisztviselő. A felmérés során a legismertebb márkák szűkített listáját használták alapul. Az előző években a Gucci, a Google és a Canon nyerte a Best Brands díjat.


Francia vidéket idéző hangulat, kulináris élmények és egy fürdőliget

Francia vidéket idéző hangulat, kulináris élmények és egy fürdőliget 

Exkluzív hotelélmény Dánszentmiklóson.
A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán

A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán 

A müncheni központú Ruby Hotels bejelentette első máltai szállodaprojektjét, a Ruby Ninu közösségi munkatér (Workspace) tavaly februári megnyitását követően.
Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok

Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok 

Bemutatkozott a Clarion Hotel Vienna South.
NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken

NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken 

A belföldi vendégek száma 5,4 százalékkal 485 ezerre nőtt, míg a külföldi turisták száma több mint 22 százalékkal 536 ezer főre emelkedett.
Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei

Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei 

Beszédes adatok és izgalmas tapasztalatok egy hotel első évéből – így indult a TRIBE Budapest Stadium.
Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben

Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben 

A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt a nemzetközi szállodaipar.
Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást?

Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást? 

A Danubius Hotels (DH) a budapesti szállodáikba látogató külföldi turisták körében végzett kutatást.
Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban

Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban 

Ezzel hívja fel a figyelmet a felelős állattartásra a Minaro Hotel Tokaj MGallery.
Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik

Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik 

A szállodacsoport globális hűség- és kedvezményprogramja most köszöntötte százmilliomodik tagját.
Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában

Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában 

Olyan megoldásokkal, amelyek a gyerekkel érkező vendégek kényelmét szolgálják.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.