A belgrádi Mercure-ben a fenntarthatóságra esküsznek

A nemzetközileg ismert és elismert Mercure márka első szállodája Szerbiában, a Mercure Belgrade Excelsior hivatalosan is megnyitott.

Gazdag kulturális örökségével a Mercure Belgrade Excelsior elkötelezett a legmagasabb minőségű szolgáltatások és a különleges szállodaélmény nyújtása iránt, miközben kizárólag helyi beszállítókra támaszkodva alakítja ki étel- és italkínálatát, ezzel hozzájárulva a helyi gazdasághoz a lehető legpozitívabb, legfenntarthatóbb módon.

Az ország első Mercure szállodáját az AccorHotels kelete-európai stratégiai partnere, az Orbis Hotel Group üzemelteti, partnerségben a tulajdonossal és befektetővel, a LAMPSA Hellenic Hotels-szel. Szerbia a 96. ország, ahol az AccorHotels márkái megtalálhatóak, elősegítve ezzel Belgrád, mint vonzó úticél megjelenítését a világszerte ismert szállodacsoport hűségprogramjának több mint 36 millió tagja számára.

„A mai nap, a Mercure Belgrade Excelsior hivatalos megnyitása egy mérföldkő az Orbis / AccorHotels és a Mercure márka számára Kelet-Európában, mellyel belépett egy új és nagyon ígéretes piacra. Nagyon örülünk, hogy a megkülönböztethető, helyi elemek által inspirált szállodákat magába foglaló egyedi Mercure márka első szállodája üzemel Szerbiában.

A Hotel Excelsior a nemzetközi Mercure család tagjaként, annak minden értékével, a magas szintű termék és szolgáltatások iránti elkötelezettségével, illetve a vendégek elégedettségére törekvő szenvedélyével kiemelt szereplője lesz a belgrádi szállodapiacnak” – nyilatkozta Sabina Bartyzel, az Orbis Hotel Group midscale márkákért felelős Area General Managere.

Az exkluzív megnyitón, melyen a helyi üzleti és turisztikai szféra képviselői mellett a kormányzat képviselői is részt vettek, a Szerb Turisztikai Szövetség Kereskedelmi Kamarájának a titkára, Ms. Tijana Maljkovic kiemelte, hogy Szerbia egyre több befektetőt vonz. „Belgrád, ez a kétmilliós főváros az egyik legrégebbi európai város és úticél, ami mindig érdekes turistáknak és számtalan látogatónak” – nyilatkozta Tijana Maljkovic, majd hozzátette: „Köszönhetően az AccorHotels / Orbis Csoportnak, Belgrád már egy olyan város, ahol nagyszerű minőségű szállodát és szolgáltatást is találhatunk. Ez egy nagyszerű alkalom arra, hogy tovább népszerűsítsük Szerbiát és Belgrádot.”

A Mercure az egyetlen olyan midscale szállodamárka, amely egyesíti a nemzetközi hálózat erejét a magas minőség iránti elkötelezettséggel és a szállodák otthonos hangulatával, mely a helyi közösségekben gyökerezik. Bár az összes Mercure szálloda különböző, mindegyikben megtalálható a szenvedély a magas minőségű szolgáltatások iránt. A Mercure Belgrade Excelsior 73 szobával, egy étteremmel és egy konferencia teremmel várja vendégeit Belgrád központjában.

Forrás: Vendég & Hotel


Magyar szállodákat, éttermeket díjaztak a világ neves wellness és kulináris versenyén

Magyar szállodákat, éttermeket díjaztak a világ neves wellness és kulináris versenyén 

Bejelentette 2024-es év nyerteseit a World Culinary Awards és a World Spa Awards.
Új megoldás a vendégvélemények kezelésére

Új megoldás a vendégvélemények kezelésére 

A SurvAI AI-alapú szoftveres megoldással minden eddiginél gyorsabban növelhető a vendégelégedettség.
Nevet vált a  Boutique Hotel Budapest

Nevet vált a Boutique Hotel Budapest 

A Boutique Hotel Budapest (korábban Boutique Hotel Zara) 2006. augusztusában nyitotta meg kapuit Budapest szívében.
Új igazgató a Matild Palota élén

Új igazgató a Matild Palota élén 

Mr. Serkan Hüsünbeyi lett a budapesti luxusszálló igazgatója.
Meghal a legendás kaszinó-szálloda - siratja egy egész iparág

Meghal a legendás kaszinó-szálloda - siratja egy egész iparág 

Meddig él egy hírneves kaszinó-szálloda? Akár hetven évig. Legalábbis a Las Vegas-i Tropicana ezt mondhatja el magáról.
Jön a szállodák éjszakája

Jön a szállodák éjszakája 

2024. október 18-19-én országos szinten elindul a Szállodák Éjszakája kultúrális rendezvénysorozat.
Eurostat: emelkedett az online platformokon foglalt vendégéjszakák száma

Eurostat: emelkedett az online platformokon foglalt vendégéjszakák száma  

A vizsgált háromhónapos időszakban június volt az a hónap, amikor az összes uniós országban nőtt az online platformokon keresztül lefoglalt vendégéjszakák száma.
Igazgatóváltás a szegedi szálloda élén

Igazgatóváltás a szegedi szálloda élén 

Anisity István lett az Art Hotel Szeged szállodaigazgatója.
Az Ezresek Klubjának előkelő tagja lett ez a szállodai márka

Az Ezresek Klubjának előkelő tagja lett ez a szállodai márka 

Az ismert szállodai brand 2024-ben történelmi mérföldkőhöz érkezett ezredik szállodája megnyitásával.
Fókuszban a szállodafejlesztések

Fókuszban a szállodafejlesztések 

A tekintélyes nemzetközi szállodabefektetési fórum évek óta az európai hotelfejlesztési stratégiai pontokra összpontosít, elsősorban Közép- és Kelet-Európa, valamint a Kaukázus térségében.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.