A belgrádi Mercure-ben a fenntarthatóságra esküsznek

A nemzetközileg ismert és elismert Mercure márka első szállodája Szerbiában, a Mercure Belgrade Excelsior hivatalosan is megnyitott.

Gazdag kulturális örökségével a Mercure Belgrade Excelsior elkötelezett a legmagasabb minőségű szolgáltatások és a különleges szállodaélmény nyújtása iránt, miközben kizárólag helyi beszállítókra támaszkodva alakítja ki étel- és italkínálatát, ezzel hozzájárulva a helyi gazdasághoz a lehető legpozitívabb, legfenntarthatóbb módon.

Az ország első Mercure szállodáját az AccorHotels kelete-európai stratégiai partnere, az Orbis Hotel Group üzemelteti, partnerségben a tulajdonossal és befektetővel, a LAMPSA Hellenic Hotels-szel. Szerbia a 96. ország, ahol az AccorHotels márkái megtalálhatóak, elősegítve ezzel Belgrád, mint vonzó úticél megjelenítését a világszerte ismert szállodacsoport hűségprogramjának több mint 36 millió tagja számára.

„A mai nap, a Mercure Belgrade Excelsior hivatalos megnyitása egy mérföldkő az Orbis / AccorHotels és a Mercure márka számára Kelet-Európában, mellyel belépett egy új és nagyon ígéretes piacra. Nagyon örülünk, hogy a megkülönböztethető, helyi elemek által inspirált szállodákat magába foglaló egyedi Mercure márka első szállodája üzemel Szerbiában.

A Hotel Excelsior a nemzetközi Mercure család tagjaként, annak minden értékével, a magas szintű termék és szolgáltatások iránti elkötelezettségével, illetve a vendégek elégedettségére törekvő szenvedélyével kiemelt szereplője lesz a belgrádi szállodapiacnak” – nyilatkozta Sabina Bartyzel, az Orbis Hotel Group midscale márkákért felelős Area General Managere.

Az exkluzív megnyitón, melyen a helyi üzleti és turisztikai szféra képviselői mellett a kormányzat képviselői is részt vettek, a Szerb Turisztikai Szövetség Kereskedelmi Kamarájának a titkára, Ms. Tijana Maljkovic kiemelte, hogy Szerbia egyre több befektetőt vonz. „Belgrád, ez a kétmilliós főváros az egyik legrégebbi európai város és úticél, ami mindig érdekes turistáknak és számtalan látogatónak” – nyilatkozta Tijana Maljkovic, majd hozzátette: „Köszönhetően az AccorHotels / Orbis Csoportnak, Belgrád már egy olyan város, ahol nagyszerű minőségű szállodát és szolgáltatást is találhatunk. Ez egy nagyszerű alkalom arra, hogy tovább népszerűsítsük Szerbiát és Belgrádot.”

A Mercure az egyetlen olyan midscale szállodamárka, amely egyesíti a nemzetközi hálózat erejét a magas minőség iránti elkötelezettséggel és a szállodák otthonos hangulatával, mely a helyi közösségekben gyökerezik. Bár az összes Mercure szálloda különböző, mindegyikben megtalálható a szenvedély a magas minőségű szolgáltatások iránt. A Mercure Belgrade Excelsior 73 szobával, egy étteremmel és egy konferencia teremmel várja vendégeit Belgrád központjában.

Forrás: Vendég & Hotel


Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.
Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje

Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje 

Május 15-én megnyílt a Le Primore Hotel & Spa, Magyarország legnagyobb ötcsillag superior minősítésű spaszállodája.
Bokrétaünnep Budapesten –  Moxy Downtown Budapest

Bokrétaünnep Budapesten – Moxy Downtown Budapest 

A Forestay Group épülő házuk szerkezetkész állapotát ünnepelte, amely egy 283 szobás szállodaprojekt Budapest történelmi negyedében.
Látványosan belépett a Mövenpick a budapesti szállodapiacra

Látványosan belépett a Mövenpick a budapesti szállodapiacra 

A budapesti Mövenpick Hotel Budapest Centre története mesébe illő, megjelenése lenyűgöző.
Északi stílus új köntösben – ibis Styles nyitás Tallinnban

Északi stílus új köntösben – ibis Styles nyitás Tallinnban 

Az ibis új helyszínekkel erősíti európai pozícióit a régióban.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.