A belgrádi Mercure-ben a fenntarthatóságra esküsznek

A nemzetközileg ismert és elismert Mercure márka első szállodája Szerbiában, a Mercure Belgrade Excelsior hivatalosan is megnyitott.

Gazdag kulturális örökségével a Mercure Belgrade Excelsior elkötelezett a legmagasabb minőségű szolgáltatások és a különleges szállodaélmény nyújtása iránt, miközben kizárólag helyi beszállítókra támaszkodva alakítja ki étel- és italkínálatát, ezzel hozzájárulva a helyi gazdasághoz a lehető legpozitívabb, legfenntarthatóbb módon.

Az ország első Mercure szállodáját az AccorHotels kelete-európai stratégiai partnere, az Orbis Hotel Group üzemelteti, partnerségben a tulajdonossal és befektetővel, a LAMPSA Hellenic Hotels-szel. Szerbia a 96. ország, ahol az AccorHotels márkái megtalálhatóak, elősegítve ezzel Belgrád, mint vonzó úticél megjelenítését a világszerte ismert szállodacsoport hűségprogramjának több mint 36 millió tagja számára.

„A mai nap, a Mercure Belgrade Excelsior hivatalos megnyitása egy mérföldkő az Orbis / AccorHotels és a Mercure márka számára Kelet-Európában, mellyel belépett egy új és nagyon ígéretes piacra. Nagyon örülünk, hogy a megkülönböztethető, helyi elemek által inspirált szállodákat magába foglaló egyedi Mercure márka első szállodája üzemel Szerbiában.

A Hotel Excelsior a nemzetközi Mercure család tagjaként, annak minden értékével, a magas szintű termék és szolgáltatások iránti elkötelezettségével, illetve a vendégek elégedettségére törekvő szenvedélyével kiemelt szereplője lesz a belgrádi szállodapiacnak” – nyilatkozta Sabina Bartyzel, az Orbis Hotel Group midscale márkákért felelős Area General Managere.

Az exkluzív megnyitón, melyen a helyi üzleti és turisztikai szféra képviselői mellett a kormányzat képviselői is részt vettek, a Szerb Turisztikai Szövetség Kereskedelmi Kamarájának a titkára, Ms. Tijana Maljkovic kiemelte, hogy Szerbia egyre több befektetőt vonz. „Belgrád, ez a kétmilliós főváros az egyik legrégebbi európai város és úticél, ami mindig érdekes turistáknak és számtalan látogatónak” – nyilatkozta Tijana Maljkovic, majd hozzátette: „Köszönhetően az AccorHotels / Orbis Csoportnak, Belgrád már egy olyan város, ahol nagyszerű minőségű szállodát és szolgáltatást is találhatunk. Ez egy nagyszerű alkalom arra, hogy tovább népszerűsítsük Szerbiát és Belgrádot.”

A Mercure az egyetlen olyan midscale szállodamárka, amely egyesíti a nemzetközi hálózat erejét a magas minőség iránti elkötelezettséggel és a szállodák otthonos hangulatával, mely a helyi közösségekben gyökerezik. Bár az összes Mercure szálloda különböző, mindegyikben megtalálható a szenvedély a magas minőségű szolgáltatások iránt. A Mercure Belgrade Excelsior 73 szobával, egy étteremmel és egy konferencia teremmel várja vendégeit Belgrád központjában.

Forrás: Vendég & Hotel


Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje

Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje 

Építészeti vizualizációval készült a Crowne Plaza Budapest új kampányfilmje.
Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában

Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában 

Elképzeléseik szerint öt éven belül tizenöt-húsz hazai és külföldi egységgel rendelkező hazai szállodalánccá bővülnek.
Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója

Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója 

A HoReCa-szektoron belül.
Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében

Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében 

Opatija központjában várja vendégeit az arisztokratikus hangulatú topszálláshely, a Hotel Milenij.
Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel

Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel 

Az elismerés újabb gyümölcse a kompromisszumot nem ismerő, minőségi, profi szolgáltatásnak és kiváló vendéglátásnak.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be

A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be 

A TripAdvisor idei győztesei közt ott találjuk a Lánchíd budai-hídfőjénél, a Vár tövében található hotelt.
Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.