A Mellow Mood Group bővítette együttműködését a WORLDHOTELS-el

A történet még 2008-ban kezdődött, amikor a Mellow Mood Group elsőként a 2010 végén nyíló, 5-csillagos Buddha Bar Hotel Budapest Klotild Palace-ra kötött megállapodást a WORLDHOTELS-el. A világszintű szervezet Deluxe Brandjéhez csatlakozó luxushotel nemcsak minőségi, de megkülönböztetett szolgáltatást nyújt majd, így szinte automatikus volt, hogy ennek az elsőrendű szállodai egyesületnek a tagjává avanzsáljon. A magyar Buddha Bar Hotel Budapest Klotild Palace lesz a világ második, ehhez a világmárkához tartozó luxus szálláshelye.

A Mellow Mood Groupnak a továbbiakban is célja, hogy olyan szállodákkal lépjen fel az idegenforgalom piacán, melyek valamilyen tekintetben különlegesnek számítanak. Ennek köszönhetően a cégcsoport újabb 4 szállodára írta alá a szerződést a WORLDHOTELS-el. A 2010-ben nyíló három, Fashion brandet erősítő hotel is bekerült a WORLDHOTELS szerződött partnerei közé. 2010 folyamán csatlakozik az Alta Moda Fashion Hotel, a La Prima Fashion Hotel, és a cégcsoport első külföldi tagja, a bécsi Cosmo Fashion Hotel Vienna a WORLDHOTELS értékesítési- és marketing tevékenységéhez, valamint foglalási rendszeréhez. Ezen felül a már működő, 4-csillagos Expo Congress Hotelre vonatkozóan is megegyezés született. 2010 februárjától a cégcsoport Congress brandjéhez tartozó háza is megtalálható lesz majd a konferencia-szolgáltatásokat nyújtó „WORLDHOTELS Events” tagjai között. „Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy Magyarországon jelenleg mi vagyunk a vezető és legnagyobb partnere a WORLDHOTELS-nek. Összesen 5 szállodánk része a szervezetnek, ebből 4 magyarországi és egy bécsi egység. Kitüntetett jelentőséget tulajdonítunk a tagságunknak, hiszen ez is azt mutatja, hogy szállodáink különleges színfoltot képviselnek a magyar idegenforgalom piacán. Partnerségünk a világpiaci pozíciónkat erősíti majd.” – állították a Mellow Mood Group ügyvezető igazgatói. A WORLDHOTELS a világ egyik vezető, független szállodákat tömörítő értékesítési és marketing szervezete, melyhez jelen pillanatban közel 500 hotel tartozik, 70 országban és 300 városban. 40 éve a cégcsoport törekvése, hogy a business és leisure szegmens számára elérhetővé tegyék azon szállodák teljes palettáját, melyek sajátosságot, egyediséget testesítenek meg a szállodai világpiacon. Egységes marketing tevékenységgel támogatják tagjaikat, és saját foglalási rendszerükön keresztül értékesítik a világszínvonalú szálláshelyeket. (Sajtóközlemény)

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.