A németek a Kempinskire szavaztak

A GfK német piackutató cég a 2011-es év legjobb márkái közé választotta a Kempinski szállodacsoportot. 850 magas keresetű német vezető, vállalkozó és köztisztviselő megkérdezése alapján a Legjobb szolgáltató kategóriában az első helyet szerezte meg a Kempinski.

Európa legrégebbi szállodacsoportja nyerte a Best Brands (Legjobb Márka) díjat a “Legjobb Szolgáltató” kategóriában. A rangsorban az első helyet elnyerő luxusszálloda-csoport után Németország legnagyobb bankja, a Direktbank ING DiBa és a Lufthansa következik. Németországban így a Kempinskit a legsikeresebb márkák között, a Volkswagennel, a Legoval és az Apple-lel együtt tartják számon. A szállodacsoport képviselője február 9-én egy pazar gálaest keretében  Münchenben vette át a kitüntetést.

“A felmérésekben minden szolgáltatási területen kiemelkedett a Kempinski” -mondta Sigfried Högl, a GfK vezérigazgatója. A GfK egyike a Best Brand díjat odaítélő szervezeteknek. “A Kempinski stratégiájának egyedülálló és decentralizált jellegét  emelték ki a megkérdezettek és ez nyomott a legtöbbet a latban a kategória megnyerésében.

 “Szolgáltatásaink minőségének elismerése nagy büszkeséggel tölt el bennünket.  Őszinte vendégszeretetünk legkiválóbb megnyilvánulása, hogy szívből jövő mosollyal végezzük munkánkat – és ezt észre lehet venni.” - mondta Reto Wittwer, a Kempinski elnök-vezérigazgatója. “Minden vendégre egyéni figyelmet fordítunk, ez az, ami a Kempinskit különlegessé teszi. Célunk, hogy minden egyes vendégünknek testreszabott szolgáltatást nyújtsunk, és ne csak vágyaikat teljesítsük, hanem elvárásaikat is meghaladjuk. Így szeretnénk feledhetetlen pillanatokat szerezni számukra. Az, hogy vendégeinktől jött az elismerés, még nagyobb megtiszteltetéssé teszi ezt a díjat számunkra.”

Az teszi a Best Brands díjat különlegessé, hogy a nyertest nem egy zsűri, hanem maguk a fogyasztók választják. A márkákat a GfK, egy neves német piackutató cég vizsgálta, és több kategóriában értékelte azokat. A “Legjobb Szolgáltató” kategóriában elsősorban a döntéshozókra és a véleményformálókra fókuszáltak. Az idei ranglistát 850 fő megkérdezésével készítették, akiket 2010 októberében és novemberében olyan indikátorokról kérdeztek, mint teljesítmény, megbízhatóság, hozzáférhetőség és hírnév. A megkérdezettek mindegyike havi 3500 eurónál többet keres, beosztásuk szerint a következő megoszlásban: 52% vezető, 22% legalább 10 főt foglalkoztató magánvállalkozó, 17% szabadúszó, 9% közalkalmazott vagy köztisztviselő. A felmérés során a legismertebb márkák szűkített listáját használták alapul. Az előző években a Gucci, a Google és a Canon nyerte a Best Brands díjat.


Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be

A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be 

A TripAdvisor idei győztesei közt ott találjuk a Lánchíd budai-hídfőjénél, a Vár tövében található hotelt.
Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?