Miklós Adrienn, több mint másfél évtizedes HR tapasztalattal és 6 éves vezetői múlttal az IntercityHotel Budapest HR & Tréning Managere. Adrienn szakmai pályafutását a Budapest Airportnál kezdte, utána dolgozott a Metro Cash&Carry, SSP Hungary, mint a repülőtér legnagyobb vendéglátóipari egységeit üzemeltető vállalata, a Mellow Mood Hotels cégcsoportnál. HR vezetőként nagy hangsúlyt fektet a megfelelő szakemberek és csapattagok kiválasztására, megtartására és fejlesztésére,továbbá célja, hogy megerősítse a magyarországi munkaerő piacon is a 90 éves múlttal rendelkező, megbízható német szállodavállalat, a Deutsche Hospitality hírnevét. E-mail: [email protected]
Sáska Zoltán, a jövő év tavaszán nyitó budapesti IntercityHotel Budapest Revenue Managere. Pályafutását 2012-ben a Marriott budapesti szállodáinál kezdte, ahol hat éven át szerzett tapasztalatot szobafoglalás- és revenue management területén. Majd a CPI Hotels budapesti szállodáinál folytatta, ezúttal már Cluster Revenue Manager pozícióban, ahol 3 boutique hotel bevételének és profitjának maximalizálása, ill. az ehhez kapcsolódó stratégia kialakítása volt a feladata, együttműködésben az értékesítési vezetővel.
Idén novembertől a 312 szobás, újonnan nyitó IntercityHotel Budapest-ben folytatja hivatását és a szálloda árazási stratégiájának biztosítása mellett - korábbiakhoz hasonlóan - az előrejelzések készítése, a bevétel és profit maximalizálása lesz a fő tevékenysége. Elérhetősége: [email protected]
x x x
A szálloda munkatársainak kiválasztása, ezzel párhuzamosan a hotel építése, bútorozása továbbra is terv szerint halad, és az IntercityHotel Budapest pre – opening csapata folytatja a 2021 tavaszi nyitásra az előkészületeit.
Forrás: Turizmus Online