Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik

Az ALL elnevezésű hűségprogram exkluzív hozzáférést biztosít a legjobb áron kínált szállodai szobákhoz,  valamint egy olyan all-in-one foglalási platformhoz, amely a szállodai tartózkodás alatt és azon túl prémium életstílus-élményeket biztosít.

Alix Boulnois, a szállodacsoport gazdasági, digitális és technológiai igazgatója:

Mindössze öt évvel sikeres bevezetése után az ALL bizonyította, hogy a vendégkapcsolatok erősítésének és az ügyfélmegtartás ösztönzésének egyedülálló eszköze. A 100 milliót meghaladó, egyre növekvő számú taggal a programunk újradefiniálja a hűség fogalmát, határtalan lehetőségeket nyitva minden egyes utazás során.


Fotó: Depositphotos

Ami kiderült az elmúlt öt év alatt:

A hűségprogram tagjai átlagosan több mint kétszer annyit költenek, mint más vendégek. Számuk öt év alatt megkétszereződött, 2024-ben a tagság további 11 millióval bővült. A program alkalmazásán keresztül generált üzleti forgalom 45 százalékkal nőtt (2023-hoz képest) A több mint 5300 tag körében 2025-ben végzett felmérés azt mutatja, hogy a program és a szállodai márkák jelentős kedveltséget és elismerést élveznek. A legfrissebb adatok szerint a márkák iránti szeretet 7,8 /10-es értéket mutat.

A hűségprogram, a cég közleménye szeint, megtestesíti az Accor vízióját és a vendéglátás terén tett ígéretét: könnyedséget, kényelmet, értéket és érzelmeket nyújt mindenkinek, bárhol és bármikor.


SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.
Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje

Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje 

Május 15-én megnyílt a Le Primore Hotel & Spa, Magyarország legnagyobb ötcsillag superior minősítésű spaszállodája.
Bokrétaünnep Budapesten –  Moxy Downtown Budapest

Bokrétaünnep Budapesten – Moxy Downtown Budapest 

A Forestay Group épülő házuk szerkezetkész állapotát ünnepelte, amely egy 283 szobás szállodaprojekt Budapest történelmi negyedében.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.