Alix Boulnois, a szállodacsoport gazdasági, digitális és technológiai igazgatója:
Mindössze öt évvel sikeres bevezetése után az ALL bizonyította, hogy a vendégkapcsolatok erősítésének és az ügyfélmegtartás ösztönzésének egyedülálló eszköze. A 100 milliót meghaladó, egyre növekvő számú taggal a programunk újradefiniálja a hűség fogalmát, határtalan lehetőségeket nyitva minden egyes utazás során.
Fotó: Depositphotos
Ami kiderült az elmúlt öt év alatt:
A hűségprogram tagjai átlagosan több mint kétszer annyit költenek, mint más vendégek. Számuk öt év alatt megkétszereződött, 2024-ben a tagság további 11 millióval bővült. A program alkalmazásán keresztül generált üzleti forgalom 45 százalékkal nőtt (2023-hoz képest) A több mint 5300 tag körében 2025-ben végzett felmérés azt mutatja, hogy a program és a szállodai márkák jelentős kedveltséget és elismerést élveznek. A legfrissebb adatok szerint a márkák iránti szeretet 7,8 /10-es értéket mutat.
A hűségprogram, a cég közleménye szeint, megtestesíti az Accor vízióját és a vendéglátás terén tett ígéretét: könnyedséget, kényelmet, értéket és érzelmeket nyújt mindenkinek, bárhol és bármikor.