Az egyedülálló kollekciónak jelenleg nyolc tagja van – köztük a BOTANIQ Turai Kastély, a tarcali Andrássy Kúria & Spa és a sárvári Melea - The Health Concept –, a jövőben pedig további egységekkel bővül az ernyőmárka.
A BOTANIQ Collection portfoliójának egységeit személyiségük és történetük teszi egyedivé, ennek köszönhetően válnak otthont idéző, autentikus atmoszférájú, különleges desztinációkká.
A márka garanciát jelent a vendégek számára arra, hogy a hozzá tartozó éttermekben és hotelekben minden alkalommal a megszokott minőség, színvonal és élmény várja őket.
A rendezvényen külön-külön képviseltették magukat a BOTANIQ Collection tagjai:
• A márka „zászlóshajója”, a BOTANIQ Turai Kastély és annak étterme, a Clarisse. A Loire-menti kastélyok stílusát idéző hotel a 2020-as nyitása óta számos nemzetközi turisztikai díjat nyert, míg az étterem megkapta a Michelin Guide Hungary ajánlását.
• A 2022-ben megnyílt budapesti Verno House és Michelin által ajánlott Flava Kitchen & More étterem, amelyek városi oázis koncepciója Budapest első parkja, a Szabadság tér története előtt tiszteleg.
• A tarcali Andrássy Kúria & Spa, illetve a szintén Michelin-ajánlással bíró Bobajka Étterem és Kávézó, amely Tokaj-Hegyalja szívében egész évben várja vendégeit és a környéken kirándulókat a borvidék egyedi élményeivel.
• A sárvári Melea -The Health Concept, egy egyedi, holisztikus, egészségfókuszú koncepciójú longevity szálloda, amely személyre szabott kezelésekkel és programokkal fogadja vendégeit.
• A BOTANIQ Budai Klub, hazánk első, angolszász mintájú privát klubja 2023 őszén nyílt meg a Svábhegyen, természetesen illeszkedve a zöldövezeti környezetbe.
Az exkluzív eseményen debütált a magyar brand hűségprogramja, a BOTANIQ Benefit is, amely az ernyőmárka elengedhetetlen részét képezi. A BOTANIQ Benefit keretében a BOTANIQ Collection egységeit rendszeresen látogató törzsvendégek hűségpontokat gyűjthetnek, amelyeken keresztül nem csak egyedi kedvezményekben és előnyökben részesülhetnek, hanem egy aktív közösség tagjai is lehetnek.
A BOTANIQ Collection több mint márka. Az értékteremtésre és a hagyományokon, történelmi örökségünkön alapuló történetmesélésre épül. Erősen kötődik a természethez, miközben egyedülálló, kortárs vendégélményt nyújt, és értéket közvetít. A kollekció összes egységére igaz, hogy minden részletét aprólékosan, gondosan terveztük meg annak érdekében, hogy azok a vendégek jólétét, kikapcsolódását, feltöltődését szolgálják. Az általunk alkotott brandek, – úgy gondolom –, hozzájárulnak ahhoz, hogy az értékeink és a hagyományaink tovább éljenek
– mondta Orbán Ráhel, a BDPST Group kreatív igazgatója, a BDPST Koncept ügyvezetője, a BOTANIQ Collection brand egyik megálmodója.
A BDPST Group a hazai turizmus – ezen belül is a felső kategóriás szegmens – fejlődésének katalizátora kíván lenni. A BOTANIQ Collection tagjai által nyújtott egyedi élmények, illetve a most debütált BOTANIQ Benefit hűségprogramunk mind azt a célt szolgálják, hogy újabb vendégkört vonzzunk Magyarországra, illetve Budapestre
– mondta Somlyai Zoltán, a BDPST Hotel Management Zrt. vezérigazgatója.
A BOTANIQ Collection ünnepélyes bemutatkozó eseményéhez egy, a márka értékeit kifejező CSR aktivitás is kapcsolódott. Ennek keretében az őshonos magyar fafajtákat fennmaradását célzó Tündérkert Mozgalom egy tagját, a Szenyorita Közhasznú Egyesület által működtetett Tündérkertet bemutatva hívták fel a vendégek figyelmet természeti örökségünk fenntartásának jelentőségére és a hátrányos helyzetű gyermekek és közösségek támogatására.