Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Impozáns rendezvény keretében a Pesti Vigadóban mutatták be a nemzetközi, illetve hazai szakmának és sajtónak a BDPST Group hoteleket és gasztronómiai egységeket összefogó ernyőmárkáját, a BOTANIQ Collectiont és annak hűségprogramját, a BOTANIQ Benefitet. A BDPST Group által létrehozott márkához olyan hotelek és gasztronómiai egységek tartoznak, amelyek bár tematikájukban eltérőek, környezetükhöz való viszonyulásukban, értékeikben azonosak.

Az egyedülálló kollekciónak jelenleg nyolc tagja van – köztük a BOTANIQ Turai Kastély, a tarcali Andrássy Kúria & Spa és a sárvári Melea - The Health Concept –, a jövőben pedig további egységekkel bővül az ernyőmárka.

A BOTANIQ Collection portfoliójának egységeit személyiségük és történetük teszi egyedivé, ennek köszönhetően válnak otthont idéző, autentikus atmoszférájú, különleges desztinációkká.

A látványos program helyszíne - a Pesti Vigadó / Forrás: Turizmus Online
A látványos program helyszíne - a Pesti Vigadó / Forrás: Turizmus Online

A márka garanciát jelent a vendégek számára arra, hogy a hozzá tartozó éttermekben és hotelekben minden alkalommal a megszokott minőség, színvonal és élmény várja őket.

A Pesti Vigadó dísztermében a titkos kertek egy részlete / Forrás: BDPST
A Pesti Vigadó dísztermében a titkos kertek egy részlete / Forrás: BDPST

A rendezvényen külön-külön képviseltették magukat a BOTANIQ Collection tagjai:

•          A márka „zászlóshajója”, a BOTANIQ Turai Kastély és annak étterme, a Clarisse. A Loire-menti kastélyok stílusát idéző hotel a 2020-as nyitása óta számos nemzetközi turisztikai díjat nyert, míg az étterem megkapta a Michelin Guide Hungary ajánlását.

•          A 2022-ben megnyílt budapesti Verno House és Michelin által ajánlott Flava Kitchen & More étterem, amelyek városi oázis koncepciója Budapest első parkja, a Szabadság tér története előtt tiszteleg.

•          A tarcali Andrássy Kúria & Spa, illetve a szintén Michelin-ajánlással bíró Bobajka Étterem és Kávézó, amely Tokaj-Hegyalja szívében egész évben várja vendégeit és a környéken kirándulókat a borvidék egyedi élményeivel.

•          A sárvári Melea -The Health Concept, egy egyedi, holisztikus, egészségfókuszú koncepciójú longevity szálloda, amely személyre szabott kezelésekkel és programokkal fogadja vendégeit.

•          A BOTANIQ Budai Klub, hazánk első, angolszász mintájú privát klubja 2023 őszén nyílt meg a Svábhegyen, természetesen illeszkedve a zöldövezeti környezetbe.

A most debütáló brand névadója: a BOTANIQ Turai Kastély / Forrás: BDPST
A most debütáló brand névadója: a BOTANIQ Turai Kastély / Forrás: BDPST

Az exkluzív eseményen debütált a magyar brand hűségprogramja, a BOTANIQ Benefit is, amely az ernyőmárka elengedhetetlen részét képezi. A BOTANIQ Benefit keretében a BOTANIQ Collection egységeit rendszeresen látogató törzsvendégek hűségpontokat gyűjthetnek, amelyeken keresztül nem csak egyedi kedvezményekben és előnyökben részesülhetnek, hanem egy aktív közösség tagjai is lehetnek.

A BOTANIQ Collection több mint márka. Az értékteremtésre és a hagyományokon, történelmi örökségünkön alapuló történetmesélésre épül. Erősen kötődik a természethez, miközben egyedülálló, kortárs vendégélményt nyújt, és értéket közvetít. A kollekció összes egységére igaz, hogy minden részletét aprólékosan, gondosan terveztük meg annak érdekében, hogy azok a vendégek jólétét, kikapcsolódását, feltöltődését szolgálják. Az általunk alkotott brandek, – úgy gondolom –, hozzájárulnak ahhoz, hogy az értékeink és a hagyományaink tovább éljenek

– mondta Orbán Ráhel, a BDPST Group kreatív igazgatója, a BDPST Koncept ügyvezetője, a BOTANIQ Collection brand egyik megálmodója.

Orbán Ráhel, a BOTANIQ Collection brand egyik megálmodója / Forrás: BDPST
Orbán Ráhel, a BOTANIQ Collection brand egyik megálmodója / Forrás: BDPST

A BDPST Group a hazai turizmus – ezen belül is a felső kategóriás szegmens – fejlődésének katalizátora kíván lenni. A BOTANIQ Collection tagjai által nyújtott egyedi élmények, illetve a most debütált BOTANIQ Benefit hűségprogramunk mind azt a célt szolgálják, hogy újabb vendégkört vonzzunk Magyarországra, illetve Budapestre

– mondta Somlyai Zoltán, a BDPST Hotel Management Zrt. vezérigazgatója.

A Győri Balett tagjainak produkciója színesítette a programot / Forrás: BDPST
A Győri Balett tagjainak produkciója színesítette a programot / Forrás: BDPST

A BOTANIQ Collection ünnepélyes bemutatkozó eseményéhez egy, a márka értékeit kifejező CSR aktivitás is kapcsolódott. Ennek keretében az őshonos magyar fafajtákat fennmaradását célzó Tündérkert Mozgalom egy tagját, a Szenyorita Közhasznú Egyesület által működtetett Tündérkertet bemutatva hívták fel a vendégek figyelmet természeti örökségünk fenntartásának jelentőségére és a hátrányos helyzetű gyermekek és közösségek támogatására.


Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.
Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje

Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje 

Május 15-én megnyílt a Le Primore Hotel & Spa, Magyarország legnagyobb ötcsillag superior minősítésű spaszállodája.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.